ماجرای رفتار زشت فرهاد مجیدی; برنامه تاکتیکی استقلال چه بود؟

ماجرای رفتار زشت فرهاد مجیدی;  برنامه تاکتیکی استقلال چه بود؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال متکلم واحده شروع به صحبت کرد و گفت: چیزی برای گفتن ندارم جز صحنه دقیقه 87 بازی. اگر فردا پیشکسوتان، ملی پوشان فرگوسن و مطبوعات نگویند فرار نزدیک است، تاکنون داوران 6 امتیاز از تیم من گرفته اند. من فقط مسئول این صحنه 87 دقیقه ای خواهم بود. حرف دیگری برای گفتن ندارم. اگر سوالی در مورد این صحنه دارید بپرسید!

سرمربی استقلال نشست خبری را با این جمله به پایان رساند: اگر در مورد دقیقه 87 سوالی دارید در خدمتم!

عجیب تر از رفتار و گفتار فرهاد مجیدی، صبر خبرنگاران و همکاران رسانه ای ما بود.

از قدیم گفته اند «حضرت امامزاده نزد ولیّ اوست». تعجب می کنیم که چرا دوستان و همکاران رسانه ای ما به جای نشستن و تماشا و سکوت در مقابل رفتار و گفتار گستاخیانه سرمربی استقلال، از مجیدی نپرسیدند که اینجا ما رسانه ها به عنوان افکار عمومی سوال می کنیم. و حق داری جواب بدهی یا نه، اما هرگز حق تعیین تکلیف برای خبرنگاران را نداری، شاید این اتفاق زشت نمی افتاد.

در هر نشست خبری در سراسر جهان به خصوص در کشورهای فوتبال، سرمربی با این ادبیات جلوی خبرنگاران نمی نشیند و موضوع خاصی را مطرح نمی کند، اما …

البته به نظر می رسد فرهاد مجیدی با این کار نامتعارف (از سوی مربیان) راه را برای مسائل دیگر بسته است. سوالات زیر بدون اینکه سرمربی استقلال پاسخ قانع کننده ای به آنها داشته باشد!

* چرا ارسلان مطهری در دربی باز پرسپولیس را با 3 گل خورده در پیراهن استقلال 89 دقیقه روی نیمکت نشاند؟ یا اگر در دربی 4 گل می زد چه کسی می باخت؟

* برنامه تاکتیکی استقلال در 90 دقیقه بازی با پرسپولیس چه بود؟

* اگر این صحنه مشکوک با پنالتی رخ نمی داد، فرهاد مجیدی دیگر در نشست خبری چه می گفت؟

* در بازی بعدی استقلال حسینی باز هم در دروازه می ایستد یا علیرضا رضایی که به گفته فرهاد مجیدی می تواند 10 سال دروازه بان تیم ملی بزرگسالان باشد؟

و … و … و سوالات دیگری که احتمالا سرمربی استقلال پاسخی برای آنها نداشت تا در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران اجازه سوال از او را نداد!

دیدگاهتان را بنویسید