ادامه رفتار زشت رونالدو در عربستان

به این ترتیب النصر همچنان فرصت های قهرمانی در لیگ ها و جام های مختلف را از دست می دهد. با این نتیجه جاران رونالدو با 26 بازی و یک بازی بیشتر از اتحاد و 57 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی ماند. اتحاد با 25 بازی و 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

کریستیانو رونالدو بار دیگر در عربستان دیوانه شد و رفتار زشتی با سرمربی الخلیج داشت. پس از پایان مسابقه فردی از کادر فنی تیم حریف برای گرفتن عکس سلفی به سمت رونالدو آمد اما برنده 5 توپ طلا برای بهترین بازیکن جهان که شرایط بحرانی در عربستان را تجربه می کند روزها، با مربیگری الخلیج در آستانه اتمام فصل بدون کسب جام است. بدرفتاری کرد و او را هل داد و به سینه اش زد.

اما این پایان رفتار وقیحانه رونالدو در زمین فوتبال نبود. ویدئوی جدیدی از این بازیکن در این بازی منتشر شد که با لحن بدی با برانکاردکار صحبت می کند و به او می گوید زمین را ترک کند! بازیکن مصدوم سپس با عصبانیت الخیلج را در آغوش گرفت و او را روی برانکارد گذاشت تا به سرعت زمین را ترک کند.

این ویدئو خشم هواداران فوتبال در عربستان را برانگیخت و آنها داوری را برای عدم اخطار دادن به رونالدو در این صحنه ضعیف دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید