رفتن این بازیکن برای پرسپولیس گران تمام می شود

وی ادامه داد: پرسپولیس فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشته و یحیی گل محمدی حق دارد خسته باشد. سرمربیان همیشه تحت فشار زیادی هستند و سرمربیگری تیمی مثل پرسپولیس شرایط سخت تری را برای مربی ایجاد می کند. فضای کاری پرسپولیس شبیه هیچ تیم دیگری نیست. همه هواداران در این فصل از پرسپولیس انتظار قهرمانی داشتند و شرایط برای گل محمدی و بازیکنان بسیار سخت بود. با توجه به اینکه رقبای پرسپولیس برای فصل آینده برنامه ریزی فشرده ای خواهند داشت، طبیعی است که یحیی نگران آینده باشد و بخواهد بداند مدیران این باشگاه چقدر می خواهند برای فصل آینده سرمایه گذاری کنند.

اگر بازیکنان کلیدی پرسپولیس حفظ شوند و ترکیب در چند پست تقویت شود، قرمزها می توانند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند.» مهاجم سابق پرسپولیس گفت: تنها افتخاری که گل محمدی نتوانست قهرمان شود قهرمانی آسیا بود. تیم خوبی است و اگر نقاط ضعف این تیم در برخی پست ها برطرف شود، قرمزها در فصل آینده کاری ندارند. مدیران باشگاه باید از هر طریقی برای حفظ گل محمدی تلاش کنند چرا که بهترین گزینه برای پرسپولیس یحیی خواهد بود.

محمد هانی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن فصل گذشته بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشت؟ وی تصریح کرد: نتایج خوب پرسپولیس مرهون تلاش همه بازیکنان و کادرفنی است. همه بازیکنان زحمت کشیدند و خیلی خوب بودند اما یک بازیکن پرسپولیس از بقیه متمایز بود. وحید امیری ستاره پرسپولیس در کسب 2 قهرمانی بود. امیری با بستن بازوبند کاپیتانی، پرسپولیس را به عنوان یک رهبر واقعاً به جلو هدایت کرد.

وی در پاسخ به پیشنهادات بیرانوند خاطرنشان کرد: بیرانوند فصل گذشته یکی از ارکان مهم قهرمانی پرسپولیس بود و به یک معنا همه هواداران از گل پرسپولیس خوشحال بودند. جدایی بیرانوند برای پرسپولیس گران تمام می شود. با همه این شرایط نمی توانیم به جای او تصمیم بگیریم. بیرانوند بازیکن حرفه ای است و به عنوان یک دروازه بان باتجربه می تواند بهترین تصمیم را بگیرد اما به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم در پرسپولیس بماند.

دیدگاهتان را بنویسید