رقم دقیق افزایش مستمری ها مشخص شد

علی دهگانوکیا با اشاره به حل مشکل «کاما» افزایش حقوق مستمری بگیران سایر رده های تامین اجتماعی گفت: درخواست رفع شده و به تامین اجتماعی ارسال شده است.

رقم دقیق افزایش مستمری ها مشخص شد

پیشنهاد ما: خبر خوش برای بازماندگان عدالت / زمان ثبت نام برای 20 میلیون نفر تعیین شده است
وی ادامه داد: در حال حاضر تامین اجتماعی با افزایش حقوق 38 درصدی بازنشستگان سایر رده ها مشکلی ندارد و طبق قانون همان طور که افزایش حقوق کارگران باید حقوق بازنشستگان سایر رده های تامین اجتماعی باشد. رو به رشد. “

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی در بخشنامه ای در بند 4 تبصره 12 قانون دستمزد 1401 به اشتباه اعلام کرده است که وجود این “کاما” مشکلاتی را به وجود آورده که بازنشستگان سایر سطوح را نیز دچار مشکل کرده است. تامین اجتماعی نیز مانند دستگاه های دولتی باید 10 درصد افزایش حقوق داشته باشد و این باعث شده است که تامین اجتماعی از مجلس و مجلس بخواهد که پاسخ دهند.

دهقانوکیا افزود: پیگیری های ما نتیجه داده و این موضوع هم اکنون حل شده است و مشخص شد که این ویرگول اشتباه تایپی بوده و ربطی به تامین اجتماعی ندارد. بر این اساس مشمولان حداقل تامین اجتماعی 57.4 درصد و سایر رده ها از 38 درصد افزایش حقوق همراه با 515 هزار تن برخوردار خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر تامین اجتماعی دیگر بهانه ای برای پرداخت افزایش ها ندارد و باید هر چه زودتر جلساتی تشکیل شود و برای افزایش مستمری ها تصمیم گیری شود.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران ادامه داد: همانطور که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفته است افزایش حقوق در اردیبهشت ماه اجرا می شود، درخواست ما صدور احکام بازنشستگی جدید در ماه آینده است. حقوق و مابه التفاوت حقوق در فروردین و اردیبهشت.» پرداخت می شود.

دهگانوکیا گفت: بازنشستگان نگران میزان افزایش حقوق نباشند چراکه با پیگیری های صورت گرفته از سوی کانون مستمری بگیران این مشکل حل شده و افزایش قانونی حقوق آنها به زودی پرداخت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید