رقم دقیق قرارداد ستاره استقلال لو رفت

رقم دقیق قرارداد ستاره استقلال لو رفت

صحبت های اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه زنده تلویزیونی بار دیگر نشان داد که بوچهری مهاجم 24 ساله استقلالی ها پس از انتقال به تیم شباب الاهلی، با یک بازیکن به صورت قرضی به استقلال بازگشت. توافق از یک میلیون و صد هزار یورو از دبی به تهران.

طبق اعلام باشگاه، مبلغ 250 هزار یورو به عنوان مبلغ انتقال قرضی به باشگاه شباب الاهلی امارات پرداخت می شود. مشکلی که ظاهرا باشگاه استقلال همچنان برای پرداخت این مبلغ مشکل دارد.

اما نگاهی دوباره به اسناد منتشر شده از سوی سازمان خصوصی سازی در شهریور ماه سال جاری (زمانی که تیم های استقلال و پرسپولیس باید نسبت به شفاف سازی قراردادها و سایر دارایی های خود اقدام می کردند) نشان می دهد که در نامه شماره 01/1201 مورخ 11 شهریور 1401 و در بند دو، می نویسد از مبلغ یک میلیون و صد هزار یورو، 250 هزار یورو به عنوان رضایتنامه به باشگاه شباب الاهلی پرداخت شد و مابقی به عنوان قرارداد اصلی و گزینه قرارداد مهدی کایدی تعیین شد. در این قسمت از متن مورد تایید باشگاه آمده است که قرارداد مهدی قیدی با باشگاه استقلال به یورو است. اما مهمتر از آن اینکه پس از کسر 250 هزار یورو از کل مبلغ انتقال قرضی، مبلغ قرارداد این بازیکن 850 هزار یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید