رنگ بندی جدید سیما/سریال پاییزی روی آنتن می رود

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789623

امشب سریال جدیدی پخش می شود تا جعبه جادویی در آخرین ماه پاییز رنگ و بوی تازه ای بدهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از بازپخش فصل دوم «زیرزمینی» و «اسکادران»، سریال های نمایشی «خط مقدم» و «اپیدمی» امشب یکشنبه 14 و دوشنبه 15 آذرماه به ترتیب از شبکه های یک و سه پخش می شود. همچنین سریال روبان زرد 2 به زودی از شبکه دو پخش می شود.

داستانی درباره پدر موشک های ایران

08047a09 337c 43f9 a6a4 d668fb2abed8 خبر خاکستری

مینی سریال 4 قسمتی“خط مقدم” کارگردانی شهریار بحرانی و تهیه کنندگی مجید حقی امشب یکشنبه 14 آذرماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود..

این اثر به بررسی بخشی از دوران حساس و پرالتهاب سال های 63 تا 65 می پردازد و به شهید تهرانی مقدم می پردازد..

شهریار بحرانی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در جدیدترین بازی خود از فضای بازیگران حرفه ای فاصله می گیرد.. حسین عارف، حسام حسنی، بهراد رحمانی، آفرین ابیسی، غزاله اکرمی، بهزاد خلج و عطالله سلیمانیان بازیگران سریال کلاه مقدم هستند.. قسمت هایی از این سریال در سوریه وجود دارد که به روایت تاریخ، گروهی از بازیگران عرب زبان نیز در آن حضور دارند..

در خلاصه داستان سریال Frontline آمده است: این فیلم داستان مردان قد بلند است. پس از پاييز 1363، با مبارزه و سختي، در روزگار تنهايي و مظلوميت به مبارزه سخت پرداختند. این سریال همچنین داستان اولین نیروهای موشکی ایران در جنگ هشت ساله را روایت می کند.

مینی سریال خط مقدم که قبلا با عنوان خورشید نیمه شب و در قالب فیلم یکی از فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود، اما در 22 فیلم اخیر حضور نداشته و در سینماها اکران نشده است.

«حمله اچ 3»، «رهگذر»، «دنیای وارونه»، «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» از جمله فیلم های انتقادی ساخته شده با مضامین حفاظت مقدس و مذهبی هستند..

خبر خاکستری

سریال تاج “اپیدمی”

c9eb1eb2 2de6 47ba b221 3338c1cefd21 خبر خاکستری

مجموعه تئاتر “اپیدمی” همچنین از دوشنبه 15 آذرماه از شبکه سه سیما پخش می شود.

سریال «اپیدمی» به کارگردانی امیرسجاد حسینی و تهیه کنندگی سعید کمانی در خانه تولیدات جوان صدا و سیما تولید شد. «اپیدمی» در سه فصل به کارگردانی سید سجاد حسینی، فصل دوم به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان و فصل سوم به کارگردانی محمد علیزاده تولید می شود..

سریال 21 قسمتی «اپیدمی» داستان تلاش کارشناسان برای مبارزه با تاج را روایت می کند. محسن قصابیان بازیگر نقش شهید ستاری به تازگی در فیلم منصور، مهدی فهیم زاده، فریبا متشخص و آتش تگی پور از جمله بازیگران این اپیدمی هستند..

هدف “اپیدمی” نشان دادن بحران تاج و تلاش پرسنل پزشکی و نیروهای جهادی برای مبارزه شبانه روزی با این بیماری است.

عسگر نقی زاده، کوروش سلیمانی، نیلوفر رجایی، مهدی فریزه، آرام اهمری نیا، مرحوم سیامک اطلسی، مسعود میرطاهری، رزبه اختری، نسترن ابراهیم زاده، امیر آزاد، ابراهیم شجاعی، ابراهیم شیماجمیک هیلامی دیگر بازیگران.

گرشا رضایی خواننده پاپ جدیدترین عناوین سریال اپیدمی را خواند.

خبر خاکستری

پلیس جنایی روبان زرد.

371e78a5 7741 4c8f 9012 fd975fd3d8ea خبر خاکستری

سریال “روبان زرد 2” در پایان سریال «گاهی به گذشته نگاه کن» پخش می شود. این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما می باشد.

نمایش «روبان زرد 2» به کارگردانی سروش محمدزاده، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی کریم لک زاده در 30 قسمت تولید می شود و تصویربرداری این سریال در مکان های مختلف ادامه دارد..

نقش اصلی این سریال در فصل دوم را بانیپال شومونت بازی می کند که در فصل اول جایگزین امیر آگی شد. حسام محمودی، پوریا پورسره، مهشید جوادی، محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمان، حسین پاکدل، امیرحسین صدیک، ایوب آقاکانی، آذین احرامی، شهرام شکیبا، ستاره سادات گتبی، نجمه جاییا پیاجیا در سویجابیا..

فصل اول سریال پلیس جنایی روبان زرد به کارگردانی پوریا آذربایجان و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی در سال 1396 از شبکه دوم سیما پخش شد. کوروش فقید گرجی یکی از محبوب ترین سریال های پلیسی به حساب می آمد..

خبر خاکستری

کانال 5 “باج” برای خارجی ها

a1558d43 ff6e 4210 be8f ad2299f2748f خبر خاکستری

سریال رستگاری محصول 2017 کانادا، فرانسه، آلمان و آمریکا به کارگردانی اریک کن یول از ساعت 23:00 از شبکه پنج سیما پخش می شود..

این سریال در سه فصل پخش خواهد شد و داستان فصل اول درباره تیمی از مذاکره کنندگان است که به بهانه مذاکره با جنایتکاران و تبهکاران به نقاط مختلف جهان سفر می کنند. تیم آنها توسط اریک رهبری می شود و این بار تیم مذاکره کننده پسری را که توسط تبهکاران گروگان گرفته شده بود را نجات می دهند و به خانواده اش باز می گرداند..

سعید مظفری، مریم جلینی، علی منانی، نازنین یاری، اکبر منانی، تورج مهرزادیان، حسن کاهی، امیر منوچهری دو تکرار کننده این سریال هستند..

سریال «نشان» از ابتدای آذرماه و پس از پایان فصل سوم «رزگار جوانی» از این شبکه پخش می شود; پیش از آن و در سال ۱۳۷۷ «باج» از شبکه پنج سیما پخش شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید