رنگ قرمز به نقشه تاج آذربایجان غربی بازگشته است


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886773

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به بازگشت رنگ قرمز بر روی نقشه کرونا استان گفت: در حال حاضر وضعیت چایپاره و نکده در خصوص کرونا قرمز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدامین ولی زاده در گفت و گو با خبرنگار آروم نیوز اظهار داشت: بر اساس برآوردها وضعیت شهرستان های ارومیه، چایپاره، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و شاهیندژ نسبت به هفته گذشته بدتر شده است اما در بقیه استان ها وضعیت بدتر شده است. تغییر نکرده است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرهای ماکو، شوط، پلدشت، چالدران و سلماس در شمال آذربایجان غربی و مهاباد، بوکان، میاندوآب، اشنو، تکاب، پیرانشهر و سردشت دارای تاج زرد هستند. .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در یک هفته گذشته وضعیت رنگ آمیزی ویروس کرونا در نقده از آبی به قرمز و شاهین دژ از آبی به نارنجی تغییر یافت که نشان دهنده افزایش ناگهانی شیوع ویروس کرونا است. در این دو منطقه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و افزود: در حال حاضر سه شهر ارومیه، خوی و شاهیندی در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در 232 شهر کشور، ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه ویژه همه آحاد جامعه به واکسیناسیون در این شرایط ضروری است و امیدواریم با همکاری مردم استان ما به جز 2 شهر نقده و چایپاره. دیگر شهری به وضعیت قرمز نمی رسد.

ولی زاده به شناسایی ۲۵۳ بیمار جدید کرونایی طی شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت دو بیمار کرونایی نیز جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید