شیب تند کاهش تاج در نقشه تاج گلستان / گلستان به رنگ زرد-آبی در آمده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ، روند خوب واکسیناسیون در استان گلستان باعث شد تا شاهد افت شدید تاج در این استان باشیم و نقشه گلستان با رنگ های زرد و آبی به زودی سفید شود و شروع به دور ریختن آن ویروس تند و زننده کنید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند کاهشی شیوع تاج در استان گفت: 186 بیمار با تاج در مراکز درمانی استان بستری شدند که نسبت به روز قبل 7 نفر کمتر است.

عبدالرضا فاضل ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه روند نزولی تاج نباید رعایت مراحل بهداشتی را کاهش دهد ، افزود: از 186 بیمار دارای تاج در استان ، 37 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تنفس می کنند و 9 بیمار از طریق فن تنفس می کنند.

وی با اشاره به جدیدترین رنگهای رسمی شهرهای کشور گفت: گمیشان ، کردکوی ، رامیان ، ترکمن و آزادشهر به رنگ آبی و سایر شهرهای استان با تاج زرد رنگ هستند.

دورهای اول و دوم واکسیناسیون در استان گلستان به بیش از 1.5 میلیون دوز رسیده است. دانش آموزان گلستانی نیز برای پیشگیری از کرونا واکسینه شدند و استقبال خوبی از آنها شد به طوری که نیمی از آنها واکسن کرونا دریافت کردند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید