روایتی از شهادت آرمان علی واردی در تهران


ساعت: 21:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909076

تماشای این فیلم کار آسانی نیست. باور نکردنی است که شهید آرمانعلی واردی به جرم ریش داشتن توسط یک مشت حرامزاده اینگونه شکنجه شده و با شکنجه های دردناک به شهادت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تماشای این فیلم کار ساده ای نیست ; باور نکردنی است که شهید آرمانعلی واردی به جرم ریش داشتن توسط یک مشت حرامزاده اینگونه شکنجه شده و با شکنجه های دردناک به شهادت رسیده است.

کاملا حساب شده ابتدا او را با چاقوی سفید بریدند تا نتواند راه برود، سپس با بلوک های سیمانی به سرش می زنند و او برای محافظت از خود دستش را روی سرش می گذارد، اما حلقه اش هم می شکند. نیروی ضربات

سپس موهایش را می کشند و با چاقو صورتش را می برند تا بیشتر زجر بکشد. در عین حال هر جور به مادرش توهین می کنند، اما باز هم آرام نمی گیرند، بلکه گوشت پشت او را با چنگال های بوکسی تکه تکه می کنند و در نهایت جسد نیمه جان او را گوشه ای می گذارند. خیابان و یک پتو روی آن بیندازید تا کسی پیدا نشود.

اگر این روزها می بینید که کسی می گوید چرا پلیس و بسیج خشن رفتار می کنند و یک باتوم اضافه به یک نفر اضافه کرده اند، این فیلم را به او نشان دهید و نظر آنها را بپرسید؟ اگر در مورد چیزی مطمئن نیستید، او دروغ می گوید و مشکل خشونت نیست. در 50 روز گذشته هیچ خشونتی بزرگتر از جنایت اکباتان و شهادت آرمان نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید