روستاییان الحسکه سوریه عبور کاروان آمریکایی را مسدود کردند

بر اساس این گزارش، این کاروان متشکل از چندین خودروی زرهی است که اهالی روستا با سنگ های عبوری جلوی آنها را می گیرند و کاروان را مجبور به بازگشت می کنند.

ارتش سوریه پنجشنبه گذشته برای جلوگیری از ورود کاروان خودروهای نظامی آمریکا به میدان الوفاء، یک ایست بازرسی را متوقف و از ورود آنها به شهر کامیشلی جلوگیری کرد.

با شکست گروه تروریستی داعش به عنوان دست آمریکا در سوریه در دسامبر 2017، تروریست های آمریکایی مستقیماً جایگزین این گروه شدند و از همان لحظه به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه کردند و به کشتار مردم سوریه ادامه دادند.

در سال های اخیر، ایالات متحده به مردم و منابع نفتی آنها در منطقه غرب آسیا، به ویژه در سوریه، ضربه زده و غارت کرده است. اقدامات گروه تروریستی داعش در سال های اخیر.

در دو سال گذشته، آمریکا با اعزام نیرو و تجهیزات بیشتر، حضور خود را در مناطق نفت خیز سوریه افزایش داده است که منجر به سرقت نفت بیشتر از مردم سوریه شده است.

نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) یک شبه نظامی وابسته به ارتش تروریستی آمریکا مستقر در شرق و شمال شرق سوریه است.

دولت سوریه بارها تاکید کرده است که این جنگجویان آمریکایی و عناصر تروریستی در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند و به حضور غیرقانونی آنها پایان خواهد داد.

ایالات متحده در اوت گذشته با گروه های کرد در شمال سوریه توافق نامه ای امضا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید