ارتش سوریه مانع عبور کاروان نظامی آمریکا شد

بر اساس این گزارش، یک ایست بازرسی ارتش سوریه یک کاروان متشکل از 6 خودروی نیروهای اشغالگر آمریکایی را که قصد ورود به روستاهای الدمحیه و تل ذهاب در حومه قامشلی را داشتند، مجبور به عقب نشینی کردند و از منطقه بیرون راندند. .

منابع محلی در روستای الدماحیه اعلام کردند که این ایست و ایست بازرسی ارتش سوریه مانع از عبور کاروان نظامی آمریکا از کنار این روستا شد.

این منابع افزودند: این کاروان متشکل از 6 خودروی نظامی متعلق به اشغالگران آمریکایی و با همراهی یک خودروی شبه‌نظامیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از رانده شدن از اطراف روستای دماخیه به سمت روستای تل ذهاب حرکت کرد اما ایست بازرسی ارتش مانع از حرکت وی شد. گذشتن ..

دولت سوریه بارها تاکید کرده است که ارتش آمریکا در شرق و شمال شرق این کشور هدف دیگری جز غارت نفت ندارد و حضور غیرقانونی آنها باید پایان یابد.

«بسام صباغ» نماینده دائم دمشق در سازمان ملل با اشاره به غارت ثروت های نفتی سوریه توسط آمریکا تاکید کرد: حضور غیرقانونی این کشور در سوریه باید پایان یابد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی در نشست شورای امنیت تاکید کرد: هرگونه حضور غیرقانونی نظامی در سوریه نقض منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی است و باید فورا متوقف شود.

بسام صباح با اشاره به اقدامات یکجانبه و غیرقانونی آمریکا و ترکیه در سوریه خاطرنشان کرد: مبارزه با تروریسم در اشکال مختلف و از بین بردن آن برای همیشه تنها با همکاری و هماهنگی کامل با دولت سوریه امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید