روشی جدید برای ارسال به عتبه مقدس / واکسن های مورد تایید عربستان سعودی

ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790117

مقام معظم رهبری در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعث کشور سخنرانی کردند

جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی مقام معظم رهبری و سازمان حج و عترت با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و عبادت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی حزب بعث، مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، مدیرکل برنامه ریزی، پذیرش و اعزام سازمان از شیوه جدید اعزام زائران این سازمان به عراق استقبال کردند.

در این جلسه که امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و عبادت حمیدرضا محمدی برگزار شد، افزود: با ارائه بسته های متنوع عبادی و فعال سازی تعداد کاروان ها افزایش می یابد. استان های مختلف

وی همچنین گزارش مبسوطی از جلسات برگزار شده در خصوص لغو روادید سفر به عراق ارائه کرد و حجت الاسلام والمسلمین نواب از معاون سازمان حج و زیارت خواست تا اقدامات و اقدامات لازم را بر اساس ضوابط ابلاغی انجام دهد. با گزارش

نماینده ولی فقیه در امور حج و عبادت گفت: سازمان حج و عبادت باید در راه اندازی خطوط ریلی جدید با دقت و تدبیر عمل کند و اقدامات لازم را برای هدایت خدمات زیارتی و کاهش زمان تسویه حساب های ارزی انجام دهد.

رئیس سازمان حج و عبادت در این دیدار با بیان اینکه بررسی عملیاتی و شناسایی نقاط قوت و ضعف روش جدید اعزام زائران به عتبات در دستور کار قرار گرفت، افزود: این اقدام پیگیری است.

علی رضا رشیدیان توجه به برنامه های فرهنگی در سفرهای زیارتی را بسیار مهم می داند و می گوید: پیوست فرهنگی بسته های زیارتی در دل سفره ها قرار دارد و با هماهنگی معاونت فرهنگی بعثت این خدمات را ارائه می کند. زائران: «زیارت کنید.

بر اساس این گزارش، این جلسه با گزارش اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت همه گیر ولیعهد و تصمیمات اخیر عربستان در مورد لیست واکسن های تایید شده برای ورود به کشور همراه بود. کشور در عمره از اردن، عراق و مصر.

وی افزود: برنامه ریزی های اولیه برای حج آینده نیز در سازمان حج و زیارت آغاز شده و موضوعات اجرایی و آموزش عوامل در دستور کار قرار دارد که البته تاکنون مدرکی مبنی بر پیش رو از سوی عربستان سعودی دریافت نشده است. حج.”

بر اساس این گزارش، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نواب با تبریک میلاد فرخنده حضرت زینب(س) و با استناد به آیات قرآن و روایات به اهمیت عقل و تفکر پرداخت.

وی نمونه هایی از اقدامات عقیله بنی هاشم در واقعه عاشورا و بعد از آن را یادآور شد و گفت: آنچه باعث شد راه امام حسین (ع) پایدار بماند و بنی امیه و بنی عباس نتوانند نهضت حسین و آثار خون شهدا را از بین ببرند. با تدبر در عقل حضرت زینب علیها السلام همراه بود.

وی افزود: عقل و تفکر به هم پیوسته است و موجب آرامش، رفتار و ادب در افراد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید