روش جدید سردرد چیست/ انتخاب رضاییان یا دیناموزاگرب یا صادق محرمی

خبرروزی نوشت: مهدی تاج برای جایگزینی دراگان اسکوچیچ و هدایت تیم ملی به سراغ کارلوس کی روش رفت. کی روش در اولین گام تصمیم گرفت شاگردان مورد اعتماد خود مانند مرتضی پورعلیگنجی و رامین رضاییان را بازگرداند تا در اردوی تهران که با حضور بازیکنان بومی منتخب لیگ برتری شکل گرفته بود، توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

در همین حال، کی روش رضاییان را برای بازی در پست دفاع راست برای تیم ملی ایران انتخاب کرده است، زیرا صادق محرمی در این فصل برای دیناموزاگرب کرواسی درخشیده است. او که چهارشنبه شب گذشته در ترکیب اصلی تیمش مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت، به عنوان رقیب اصلی رضاییان شناخته می شود.

بازیکنانی مانند صالح حردانی و شاید دانیال اسماعیلی فر نیز می توانند گزینه های دفاع راست تیم ملی ایران را در جام جهانی 2022 محدود کنند تا کیروش در انتخاب بازیکن منتخب خود برای این پست با مشکل شیرینی مواجه شود.

باید دید مدعیان حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ایران در دو ماه مانده به شروع جام جهانی 2022 چگونه آنها را در اردوی تیم ملی پشت سر می گذارند تا نظر فنی را جلب کنند. کارکنان با هواپیمای تیم ملی به قطر سفر کنند و توانایی های خود را نشان دهند تا در مهم ترین تورنمنت ملی فوتبال جهان در سال 2022 شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید