رونالدو نبود، مسی ۱۵ توپ طلا داشت

لائوتارو:

مهاجم آرژانتینی اینتر، لیونل مسی را شایسته دریافت توپ طلا دانست و گفت: لئو در صورت نبودن رونالدو می‌توانست افتخارهای بیشتری را هم کسب کند.


به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فوتبال ایتالیا، لائوتارو مارتینس عنوان کرد به رفتن به رئال مادرید فکر نمی‌کند و تمرکز کاملش روی اینتر است. او همچنین معتقد است اگر کریستیانو رونالدو نبود، مسی ۱۵ توپ طلا داشت.

 

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی هشتمین توپ طلا را کسب کرد

 

مراسم توپ طلای سال ٢٠٢٣ برگزار شد و لیونل مسی بالاتر از ارلینگ هالند به توپ طلا رسید. این هشتمین عنوان مسی است و حالا رکورد بیشترین توپ طلای خود را مجددا ارتقا داد. لیونل مسی با ٣٦ سال سن، بعد از استنلی متئوس (٤١ سال)، مسن‌ترین برنده تاریخ توپ طلاست.

لائوتارو در مراسم توپ طلا که دیشب در پاریس برگزار شد، در کنار هموطنش لئو مسی نشست. «ال تورو» در میان فهرست ۳۰ نفره توپ طلا قرار داشت و در نهایت در رده بیستم قرار گرفت.

لائوتارو به ESPN گفت: فراموش نکنید مسی در طول این سال‌ها در کنار کریستیانو رونالدو رقابت کرد و اگر رونالدو نبود، مسی الان ۱۵ توپ طلا داشت.

مهاجم آرژانتینی درباره احتمال پیوستنش به رئال‌ مادرید نیز صحبت کرد: رئال مادرید یک باشگاه بسیار مهم است اما تمام تمرکز و فکر من فقط روی اینتر است. در اینتر واقعا خوشحالم. با این تیم قرارداد دارم و خانواده‌ام در میلان خوشحال‌اند. به خاطر سال خوبی که داشتم از اینتر و تیم ملی آرژانتین تشکر می‌کنم. امیدوارم سال ۲۰۲۴ بتوانم اینتر را به بالاترین حد ممکن برسانم و آرژانتین را نیز به موفقیت بیشتر برسانم. من می‌خواهم عناوین قهرمانی زیادی را کسب کنم.

لائوتارو تا ژوئن ۲۰۲۶ با اینتر قرارداد دارد و بپه ماروتا، مدیر نراتزوری، اخیرا تایید کرده است که این بازیکن ۲۶ ساله می‌خواهد برای زمان بیشتری در این باشگاه بماند، بنابراین به‌زودی به او پیشنهاد قرارداد جدیدی داده خواهد شد.

لائوتارو با یازده گل زده در ۱۰ بازی، بهترین گلزن فعلی سری آ است و تیمش نیز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید