توپ به جانملکی رفت اما پنالتی نبود

زمان: 00:20
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785564

بازیکنان نساجی پس از تساوی مقابل استقلال چه گفتند؟

بازیکنان نساجی پس از تساوی مقابل استقلال صحبت کردند.

به گزارش راه دانا؛ پس از پایان هفته پنجم لیگ برتر استقلال در آزادی به مصاف نساجی رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

در پایان بازی بازیکنان نساجی صحبت کردند.

* درست است: فوتبال پینگ پنگ نیست، جنگ است

علیرضا حقیقی، دروازه بان نساجی پس از تساوی بدون گل مقابل استقلال برای اولین بار در تلویزیون به خبرنگاران گفت: حالا می خواهم سوالی را مطرح کنم که خبرنگار پاسخ داد. سوال اصلی را بپرس!

سپس حقیقی ادامه داد: امروز می توانستیم استقلال را ببریم. استقلال تیم خوب و با استعدادی است. نمی دانم او اول جدول است یا دوم، اما به هر حال یکی از بهترین تیم های جدول است، اما فکر می کنم شانس برد استقلال را داشتیم، اما باز هم خدا را شکر.

وی افزود: هر دو موقعیت استقلال را گرفتم و خدا را شکر به دو شوت خوب واکنش نشان دادم.

او گفت: “فوتبال دیگر یک مسابقه نیست، واقعا یک جنگ است.” من هم در انتهای تیم هستم و وظیفه ام بسیار خطرناک است، با کوچکترین اشتباهی و وارد شدن توپ به در، علیرضا حقیقی را از چشم من می بینند. ما همه در تیم با هم دوست و برادر هستیم، در این صحنه چیز خاصی نگفتم اما احساس کردم تیم باید در شوک باشد و خدا را شکر این اتفاق افتاد. باز هم باید در طرز فکر خود تجدید نظر کنیم زیرا می توانیم در این بازی ها پیروز شویم. این دست استقلال یا تیم دیگری نیست استقلال هم یکی از تیم های خوبی است که مقابلش چندین موقعیت گل صددرصدی را از دست دادیم.

حقیگی درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه گفت: خیلی خوب بود که با ما مهربان بودند، خیلی خوب بودند! به هر حال این فوتبال است، ما آن را از دست دادیم.»

وی با بیان اینکه به نظر می رسید تماشاگران بیش از 5 هزار نفر بودند، گفت: فکر می کنم آنها یکی یکی فراموش کردند، تماشاگران ما 5000 نفر و تماشاگران استقلال 15000 نفر بودند. اشکالی ندارد، هر چه تعداد تماشاگر بیشتر باشد، خوشحال می شویم، اما خدای ناکرده آنطور که باید باشد.

وی در خصوص برخوردش با بازیکن مهاجم استقلال گفت: به هر حال فوتبال همین است و درمان دارد. پینگ پنگ چیزی نیست که ما با آن برخورد نکنیم. در سکانس اول با سیاوش یزدانی درگیر شدم و کتفم شکست و دکتر کتفم را همانجا رها کرد. در مسابقه دوم متاسفانه حریف حریف بد روی پای خود ایستاد. به آقای فغانی هم گفتم که البته نظر ایشان بسیار محترمانه است. دلمان برای آقای فغانی خیلی تنگ شده بود، کلاس و اعتبار ایشان در قوه قضائیه قابل مقایسه نیست. به او تبریک می گویم.

* شیری: توپ به جانملکی رسید اما پنالتی نشد

حامد شیری مدافع نساجی پس از تساوی مقابل استقلال گفت: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. در نیمه دوم فشار ما روی تیم استقلال خیلی کمتر بود اما خیلی خوب کار کردیم. یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتیم و اگر به خودمان ایمان داشتیم می توانستیم استقلال را در مجموع شکست دهیم. تساوی البته نمی تواند نتیجه بدی باشد و امیدوارم در مسابقات بعدی هم روند خود را حفظ کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

نساجی ادامه داد: حضور تماشاگران در ورزشگاه اتفاق بسیار خوبی بود هرچند که خیلی دیر به تماشاگران ما اطلاع دادند. فکر می کنم ساعت 12 بود که فهمیدند، اما همچنان در حال تقلا بودند و به استادیوم رسیدند. امیدوارم شرایط طوری مهیا شود که کل ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد.

شیری در خصوص صحنه مشکوک پنالتی گفت: توپ به جان ملکی رسید اما فکر می کنم فاصله خیلی کم بود و نمی توانست پنالتی باشد.

* اسلامی: خفه شو، بهتر بازی می کنیم

کریم اسلامی بازیکن نساجی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: دلمان برای هواداران به خصوص تماشاگران قائمشهر تنگ شده بود. امیدوارم در بازی بعدی که در قائمشهر داریم بتوانیم هوادارانمان را از نزدیک ببینیم چون 2 سال است مقابل آنها بازی نکرده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال امروز بد بود یا نساجی خوب بازی کرد، گفت: مقابل پرسپولیس هم خوب بازی کردیم. اگر زمین خوب باشد، این فرصت را به ما می دهد که عملکرد خوبی داشته باشیم. مقابل استقلال موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه گل نخوردیم. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

اسلامی در خصوص غیبت بی صدا الهامی در این دیدار گفت: اگر او آنلاین باشد خیلی بهتر بازی می کنیم و بهتر از امروز بازی می کنیم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی به مناسبت وضعیت زمین تمرین این تیم گفت: به نظر می رسد زمین کار هماهنگ است و در حال حاضر مشغول تمرین هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید