روند اجرای طرح های آب و فاضلاب در آبادان و هرمشهر سرعت گرفته است


ساعت: 09:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813462

صادق خلیلیان گفت: در پی سفر هیئت دولت به استان، روند اجرای طرح های آبفای شهرهای آبادان و هرمشهر سرعت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در حاشیه بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه های آبفای آبادان و خرمشهر گفت: طرح آبرسانی اضطراری غدیر در آبادان و خرمشهر تا قبل از تابستان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. درآمد و مشکل آب منطقه را حل خواهد کرد.

وی افزود: روند اجرای پروژه فاضلاب آبادان به خوبی پیش می رود و ساخت تصفیه خانه تاکنون 76 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا تیرماه 1401 مورد بهره برداری و بهره برداری قرار می گیرد.

استاندار خوزستان گفت: بر اساس مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، برای تکمیل 2 بیمارستان در آبادان و هرمشهر وام ارائه شد. بیمارستان جدید طالقانی آبادان تا 2 ماه آینده تکمیل و تجهیز و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

خلیلیان ادامه داد: بهره برداری از این دو بیمارستان در آبادان و هرمشهر علاوه بر رفع نیازهای درمانی استان، زمینه جذب و توسعه گردشگری سلامت را با کشورهای همسایه گسترش می دهد.

وی به این بازدید و روند نهایی شدن طرح توسعه و تثبیت فاز دوم پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گفت: اعتبار این طرح به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تامین شده و رو به اتمام است.

استاندار خوزستان در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم اعمال قوانین قاره ای در منطقه آزاد اروند، ادامه داد: قوانین کشور در منطقه آزاد اروند نیز قابل اجرا است و نمی توان این قوانین را نادیده گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید