رونمایی از حریفان ایران در قاره کهن قهرمانی والیبال ساحلی آسیا

ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780662

کنفدراسیون والیبال آسیا لیست تیم های شرکت کننده در مسابقات ساحلی قهرمانی قاره کهن را اعلام کرد و تیم ملی ایران حریفان خود را مشخص کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2021 از دوم تا ششم آذرماه میزبان پوکت تایلند است.

کنفدراسیون والیبال آسیا فهرست 26 تیم از 10 کشور شرکت کننده در این رقابت ها را اعلام کرد و تیم ملی ساحلی کشورمان حریفان خود را شناخت.

به ترتیب استرالیا، ژاپن، قزاقستان، قطر و سریلانکا با سه تیم در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا در سال 2021 شرکت خواهند کرد، عمان دو تیم در این مسابقات و دو تیم از سنگاپور و نیوزلند حضور خواهند داشت.

تایلند با چهار تیم میزبان این مسابقات خواهد بود و سه تیم از ایران به این مسابقات اعزام خواهند شد. اسامی ملی پوشان ساحلی ایران به شرح زیر است:

باچمن سالمی – ابوالحسن خاکی زاده

عبدالحامد میرزا علیرضا آقاجانی

فرزند شوکتی مهدی محفوظی

اردوی مشترک تیم های ملی بزرگسالان و رده های سنی زیر 19 و 21 سال ایران از 13 تا 14 آبان ماه با حضور این بازیکنان علاوه بر محتبی آرو و علی قربانپسندی در بوشهر برگزار می شود.

ملی پوشان ساحلی ایران در این اردو با سرمربیگری آرش رامسری و مازیار هوشمند مربیان تیم های ملی تمرین می کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان نیز آذرماه در پوکت تایلند با حضور تیم های ملی الف و ب آن رده های سنی ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه کسب کردند، برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید