روی فیلم‌های مستقل وال استریت سرمایه‌گذاری کنید


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840774

سرمایه‌های بخش خصوصی به سمت تولید این محتوا سرازیر می‌شود و استدلال می‌کند که پول در تولید فیلم و سریال نهفته است که باید پاسخگوی نیازهای خدمات تماشای آنلاین باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هالیوود ریپورتر، شرکت‌های سرمایه‌گذاری خصوصی وال استریت در صنعت سرگرمی مستقل سرمایه‌گذاری می‌کنند و شرکت‌هایی را خریداری می‌کنند که قبلاً در صنعت فیلم مستقل سابقه نداشته است.

اخیرا قراردادهای زیادی بسته شده است که روند بزرگتری نسبت به سرمایه گذاری در صنعت محتوای جدید است. اینها شامل یک معامله 900 میلیون دلاری برای خرید غول سرمایه گذاری خصوصی Blackstone Group، متعلق به ریس ویترسپون، پیچ ویترسپون، راه اندازی 100 میلیون دلاری شرکت رسانه ای کوین هارت با حمایت شرکای ابری، یک معامله 4 میلیارد دلاری برای خرید Buniji خالق ” سریال Picky Blinders» و خرید سهام شرکت Springhill متعلق به لبرون جیمز از شرکت سرمایه گذاری «ردبرد».

برخی از بزرگترین پروژه های جشنواره فیلم کن در حال حاضر توسط گروه های سرمایه گذاری خصوصی حمایت می شوند. تیم های شرکت های سرمایه گذاری Village Roadshow، Europacorp و Likshore در کن چادر دارند.

اما سرمایه خصوصی حتی به کن نزدیکتر خواهد شد. آریس نابلاک که از سال 2023 مدیر جشنواره فیلم کن خواهد بود و اولین کارگردان زن او خواهد بود، مدیر شرکتی به نام I2PO است که با سرمایه گذاری خصوصی حمایت می شود. این شرکت سال گذشته برای خرید شرکت های سرگرمی در سراسر اروپا راه اندازی شد.

سرمایه گذاران خصوصی روی این واقعیت حساب می کنند که رشد انفجاری خدمات استریم منجر به افزایش مشابهی در تقاضا برای محتوا خواهد شد. آنها معتقدند شرکت هایی که محتوای اصلی، فیلم ها و سریال های مورد نیاز استریمرها را دارند بیشترین سود را خواهند برد.

بسیاری از آنها این مزیت را در اروپا می بینند، زیرا طبق قوانین اروپا، 30 درصد از کل محتوای پخش شده در سرویس های استریم باید اروپایی باشد. این باعث افزایش تقاضا برای محتوای اصلی فیلم و تلویزیون اروپایی شده است که پخش کننده ها نمی توانند به تنهایی تولید کنند.

به‌عنوان مثال، به جای امضای یک استریمر، همانطور که استیون اسپیلبرگ شرکای آمبلین با نتفلیکس انجام داد، اکنون بسیاری برای حفظ استقلال خود به سهام خصوصی روی می‌آورند و محصولات خود را به خریدار می‌فروشند که بیشترین هزینه را پرداخت می‌کند.

با این حال، فیلم‌های مستقل، علی‌رغم پول جدیدی که دریافت کرده‌اند، همچنان به جریان‌های توزیع جهانی وابسته هستند. هنگامی که آنها شبکه توزیع ندارند، نمی توانند به مقیاس مورد نیاز برای توزیع محتوای خود از طریق دیگری فکر کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید