وال استریت ژورنال: خبر بد برای بایدن ترامپ در نظرسنجی ها پیشتاز است

وال استریت ژورنال: خبر بد برای بایدن  ترامپ در نظرسنجی ها پیشتاز است

یک روز پس از آن که بایدن در مراسمی در کالیفرنیا ترامپ را «نفرت‌انگیز» توصیف کرد. یک نظرسنجی نشان داد که او در نظرسنجی های ملی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 از جو بایدن پیشی گرفته است.

یک نظرسنجی وال استریت ژورنال نشان می دهد که بایدن کمترین میزان محبوبیت را در دوره ریاست جمهوری خود دارد، یافته ای که تا حد زیادی مطابق با سایر نظرسنجی های اخیر است که کمتر از یک سال قبل از انتخابات باعث نگرانی دموکرات ها شده است.

این نظرسنجی نشان می دهد که ترامپ با 47 درصد به 43 درصد از بایدن پیشی گرفته است. این نظرسنجی فقط شامل رقابت رودررو بین دو حزب می شود، اما وقتی نوبت به رقابت با 5 نفر دیگر (جمهوری خواهان) می رسد، فاصله ترامپ و بایدن بیشتر می شود.

اگرچه بایدن تمایل خود را برای انتخاب مجدد برای دور دوم ریاست‌جمهوری ابراز کرده است، اما بسیاری از اعضای حزب دموکرات از این بیم دارند که در صورت پیروزی به سن 81 سالگی در روز انتخابات و 86 سالگی پس از هشت سال حضور در کاخ سفید برسد. سال آینده – آنها دوست دارند که او بازنشسته شود.

لازم به ذکر است در حالی که ترامپ در نظرسنجی ها پیشتاز است، دست کم در چهار پرونده جنایی جدی دست دارد که بیشتر آنها مربوط به قیام هواداران وی در 20 ژانویه 2020 و تسلط بر کنگره است.