رژه نیروهای مسلح یزد امسال در بلوار دفاع مقدس برگزار می شود


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897925

سرهنگ دهقان حسینی معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال برخلاف سال های گذشته در بلوار دفاع مقدس صفیه برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ سید احمد دقان حسینی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با تسلیت ایام اربعین حسینی و دهه پایانی صفر اظهار داشت: امسال هفته دفاع مقدس مصادف با ایام رحلت آن بزرگوار است. پیامبر اسلام و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) امید است با استعانت از خداوند متعال گامی ارزنده در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برداریم.

وی از هفته دفاع مقدس به عنوان نماد رشادت، رشادت، ایثار و شهادت یاد کرد و افزود: در آستانه چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس مراسم رژه باشکوه نیروهای مسلح استان یزد در 31 شهریور ماه با حضور پرشور نیروهای مسلح استان یزد برگزار می شود. حضور فرماندهان و مسئولان استانی و بسیجیان مخلص و فداکار برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

دهگان حسینی یادآور شد: مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال ساعت 8 صبح در صفایا، میدان ریاضی یزدی، بلوار دفاع مقدس برگزار می شود.

نماینده رسمی رژه نیروهای مسلح استان یزد ادامه داد: امسال پس از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، رژه نیروهای مسلح استان با استعدادهای بیشتری از نیروهای پیاده اعم از نظامی، انتظامی برگزار می شود. و ارتش

وی گفت: در این رژه 40 شرکت به صورت کلاسیک و انتقالی رژه حماسی را اجرا می کنند و شرکت های فعلی نسبت به سال های گذشته حضوری متفاوت و متنوع تر و با استعدادتر خواهند داشت.

دهقان حسینی بیان کرد: در این مراسم به عنوان یک اقدام ابتکاری، رژه موتوری، رژه خودروهای تاکتیکی و ضد شورش یگان حفاظت و خودروهای قابل حمل انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امسال استاندار یزد سخنران این مراسم خواهد بود، تصریح کرد: در سال های اخیر مراسم رژه در میدان امام حسین (ع)، سه راهی سبزه برگزار شده است. ، تقاطع شهد و … اما امسال این مراسم در منطقه صفاییه برگزار می شود تا رنگ و بوی اقدامات فرهنگی حول محور حراست در این مناطق بیشتر به چشم بیاید.

دهگان حسینی گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد همزمان با سراسر کشور در 31 شهریور اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می شود و این مراسم به صورت همزمان در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

وی گفت: امسال برای حضور مردم در این مراسم تمهیداتی اندیشیده شده است بنابراین حضور عموم در این مراسم آزاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید