رکوردهای هفته اول لیگ برتر اسلحه بالا بود


ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: 1401/05/18
کد خبر: 1888720

تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: رقابت های هفته اول لیگ برتر تیراندازی با تفنگ جدی و فشرده بود و از این بابت خوشحالیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ الهه احمدی در خصوص شروع لیگ برتر تفنگ بانوان و سطح این مسابقات گفت: پانزدهمین دوره لیگ آغاز شده و با توجه به اینکه در دو سال اخیر کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داد، لیگ با موفقیت و با قدرت و سطح شروع شد. رکوردها بالا بود و رقابت شدید بود. با توجه به اینکه قوانین تغییر کرده است، نمی توان گفت در سطح نهایی چه کسانی روی سکو خواهند رفت. در مجموع رقابت جدی و فشرده بود و ما از این موضوع راضی هستیم.

وی در خصوص تاثیر لیگ در تمرینات تیراندازان گفت: مسابقات به تیراندازان کمک می کند. با توجه به اینکه ما نیز به دلایل و مشکلات مختلف نمی توانیم به مسابقات مختلف برویم، قطعا مسابقات لیگی که سطح تیراندازان به هم نزدیک باشد به بالاتر شدن رکوردها کمک می کند و زمانی که سطح رکوردها بالاتر باشد، سطح از تیراندازان ملی نیز بالاتر خواهد بود و این بسیار مهم است. خوب است.به همین دلیل است که می گویم لیگ یک رقابت منظم، رقابتی و فشرده است.به طور کلی، تجربه ثابت کرده است که به بالا بردن سطح تیراندازی کمک می کند.

بین المللی کشورمان در خصوص نتایج هفته اول لیگ تاکید کرد: هیچ وقت از خودم راضی نیستم و نباید راضی باشم و قطعا ضعف و افت رکوردی دارم و باید آن را جبران کنم. من در حال حاضر رتبه پنجم ایران هستم. بعد از چند سال دوری، آمادگی جسمانی و رکوردم افت کرد که کاملا طبیعی است. سعی می کنم هر مسابقه ای را برایم مهم و هدفمند کنم.

وی تصریح کرد: تمرینات ویژه ای دارم و زیر نظر مربیان تیم ملی هستم و تمرینات آنها را تمرین می کنم و برای رسیدن به مسابقات مصر تلاش می کنم. سطح رکوردها به خصوص در رشته تیراندازی با تفنگ بالا رفته و تیراندازان جوانی در سرتاسر دنیا ظاهر شده اند که رقابت را سخت کرده و کار را برای تیراندازانی مثل من سخت کرده است اما این سختی متوقف نمی شود. من را از کار کردن و این باعث می شود من هوشیارتر و پایدارتر در مطالعاتم باشم. مرا قوی تر کن تا بتوانم در آینده موفق باشم.

دیدگاهتان را بنویسید