ریکاردو ساپینتو جادوی استقلال را خراب می کند؟

ریکاردو ساپینتو جادوی استقلال را خراب می کند؟

چیزی تا شروع مجدد لیگ برتر باقی نمانده و این مسابقات بلافاصله پس از جام جهانی آغاز می شود. پس از شروع مجدد مسابقات قهرمانی، دربی بزرگ پایتخت را شاهد خواهیم بود که دو غول فوتبال ایران در روز 8 آذر به مصاف یکدیگر می روند. از آنجایی که پرسپولیس صدرنشین و استقلال تیم دوم لیگ هستند، این دیدار اهمیت فوق العاده ای دارد و سرمربیان هر دو تیم خواهان پیروزی در این دیدار هستند.

پرسپولیس در 11 هفته ابتدایی 2 امتیاز بیشتر از استقلال کسب کرده است و آبی ها برای صعود به جدول باید رقبای سنتی خود را شکست دهند. جدا از حساسیت های معمول دربی و البته نزدیکی دو تیم در جدول، استقلالی ها به دنبال شکستن یک طلسم 11 ساله در دربی هستند. آبی ها مدت زیادی است که دربی را از بازی رفت نبرده اند و آخرین باری که توانستند پرسپولیس را در بازی رفت شکست دهند، 11 سال پیش در لیگ یازدهم بود.

این دیدار در 4 شهریور 90 برگزار شد و استقلال موفق شد با دو گل فرهاد مجیدی و مجتبی جباری پرسپولیس را شکست دهد. بعد از آن مسابقه تا امروز استقلال فقط دو بار در دربی پیروز شد که هر دو بار در دور دوم بود. حال باید دید که آیا ساپینتو می تواند آن طلسم 11 ساله را در دربی بشکند و تیمش را به بالای جدول برساند یا اینکه ماجرای متفاوتی برای آبی ها رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید