زمان برگزاری آزمون تعیین کارشناسان رسمی دادگستری

رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری گفت: آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری آذرماه 1402 برگزار می شود.

محمدحسین دادا روز چهارشنبه در اولین نشست مشترک اعضای شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری و روسای انجمن های تخصصی کشوری به بیان برنامه این انجمن برای برگزاری آزمون استخدامی رسمی پرداخت. کارشناسان پزشکی قانونی در آذرماه 1402. با هماهنگی سازمان سنجش و آموزش کشور بر اساس قانون تسهیل صدور پروانه کسب اعلام کردند.

وی همچنین تاکید کرد: شورای عالی قضایی از این پس بر اساس قانون جدید تسهیل در صدور پروانه کسب برای جذب کارشناسان رسمی اقدام خواهد کرد.

در این جلسه که با حضور معاون حقوقی و قضایی رئیس جمهور و رئیس دادگاه های تجدیدنظر استان تهران همراه بود، برگزاری جلسات اعضای پنجمین دوره شورای عالی قضایی رسمی برگزار شد. کارشناسان با رئیس و کارمندان قوه قضائیه در دوره جدید مدیریت قوه قضائیه بسیار امیدوارکننده بودند و آن را مؤثر یافتند.

رئیس شورای عالی کانون کارشناسان رسمی دادگستری با قدردانی از زحمات اعضای چهارمین دوره این شورا تصریح کرد: پرونده های انتظامی کارشناسان تا پایان سال 1401 تکمیل و تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون و در تاریخ های مشخص شده انتخابات مراکز استان ها برای انتخاب اعضای هیات مدیره مراکز خبره از نظام مند شدن مکاتبات این مرکز و عدالت مراجعه خبر داد. موارد برای کارشناسی

دیدگاهتان را بنویسید