زمان برگزاری سمینار آموزشی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی در ایران / تهران بهمن ماه برگزار می شود

ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802511

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اعلام کرد؛

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری سمینار آموزشی فدراسیون اتومبیلرانی در تهران خبر داد و گفت: با تلاش، برنامه ریزی و ارتباطات گسترده توانستیم زمان برگزاری سمینار را در بهمن ماه امسال مشخص کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی از برگزاری سمینار آموزشی فدراسیون موتورسواری در تهران خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و ارتباط موفق شدیم در بهمن ماه امسال آن را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افزود: تیم میزبانی و اجرای این رویداد آموزشی موارد مورد نیاز کمیسیون ها را شناسایی و به مربیان فدراسیون اعلام کرده است.

مازیار ناظمی درباره شرکت کنندگان دوره گفت: در نظر داریم در این دوره افراد موثر و فعالی از هیئت ها و کمیسیون ها در برنامه ها و رویدادهای فدراسیون داشته باشیم.

وی در خصوص اهمیت این دوره گفت: هر رویداد آموزشی بین المللی برای اعتبار مدرک و ارتباط آن با جامعه جهانی در این زمینه ارزشمند است و همچنین از کشورهای همسایه دعوت کردیم تا در دوره فدراسیون جهانی در تهران شرکت کنند. آرزو می کنم.”، اعزام ورزشکاران به ایران با هزینه شخصی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید