زمان معرفی سرمربی جدید استقلال از لیست 30 نفره فرا رسیده است!

فرشید سمیعی، معاون حقوقی استقلال در گفتگوی زنده با شب های فوتبال درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: از اولین روز تلاش برای انتخاب سرمربی، تنها یک مربی ایرانی و حدود 30 مربی خارجی معرفی شده اند. ” . این افراد بر اساس شرایط زندگی، نوع فرهنگ، نوع سیستمی که استفاده می کنند و … توسط گروهی متخصص به سرپرستی آقای آجورلو انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در نهایت این تعداد به حدود 3-4 مربی کاهش یافته است. در این مدت و روزهای زیادی کار کردیم و به طور مفصل بررسی کردیم که آیا (این افراد) می توانند راه قهرمانی را ادامه دهند یا خیر. چرا که ملاک مدیران ادامه راه استقلال است. به همین دلیل روی این سوال تاکید می کنم چون یکی از معیارهای ما (برای انتخاب مربی) تکرار قهرمانی است.

معاون حقوقی استقلال ادامه داد: در کل دنیا 15، 16 روز زمان زیادی برای طی کردن این روند نیست. یک سری شایعات و شایعات وجود داشت. دلیلش هم این است که این سکوت فصل گذشته به نفع استقلال تمام شد و به عنوان مثال در بازار نقل و انتقالات در زمان نیاز به بازیکن موفق شدیم این بازیکن را نیم بها به استقلال منتقل کنیم. اما در چنین مواقعی که نام فاش می شود، متاسفانه عده ای وارد می شوند و قیمت آن بالا می رود.

وی خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات در حال انجام است. استقلال قهرمان لیگ است. نقاط ضعف تیم در چندین نشریه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و ما در این بخش ها اقدام کردیم. خوشبختانه مذاکرات با بازیکنان خوب به خوبی پیش می رود و به زودی سایر افرادی که جذب باشگاه می شوند نیز اعلام خواهند شد. قول می دهم افرادی که از سوی باشگاه معاینه شده اند تا به حال مشکلی برای جذب آنها نداشته اند.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: خدای نکرده آخرین و آخرین سرمربی استقلال در این هفته مشخص می شود. اسامی افراد مختلفی در فضای مجازی مطرح شد اما موضع رسمی باشگاه این است که این هفته مربی معرفی می شود.

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی بعدی استقلال، خارجی یا داخلی است، گفت: شما از گزینه داخلی خود مطلع هستید. تا جایی که در خدمت شما هستم گزینه خارجی در اولویت است و ملاک مذاکرات باشگاه است.

سمیعی در پاسخ به این سوال که آیا عدم جذب مربی داخلی را رد نمی کند، گفت: اما من می گویم که گزینه خارجی اولویت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید