زمان اعلام لیست جدید تیم ملی فرا رسیده است

زمان اعلام لیست جدید تیم ملی فرا رسیده است

کارلوس کی روش که به تازگی با تصمیم فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی ایران منصوب شده بود، قرار بود امروز جمعه به تهران بیاید تا کار خود را برای اردوی پیش رو آغاز کند.

البته به گفته مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، سفر کی روش با تاخیر چند روزه همراه خواهد بود. نبی در این خصوص به صداوسیما گفت: در حال تهیه بلیت و ویزا برای سرمربی جدید هستیم. کی روش و دستیارانش احتمالا دوشنبه یا سه شنبه به تهران می آیند.

نبی همچنین اعلام کرد کی روش پس از سفر به تهران اسامی بازیکنان اردوی اتریش و دیدار مقابل اروگوئه و سنگال را اعلام خواهد کرد.

پیش از این قرار بود روز یکشنبه اردوی تیم ملی فوتبال ایران با دراگان اسکوچیچ آغاز شود و تیم ملی پس از یک اردوی داخلی بدون حضور لژیونرها راهی اتریش خواهد شد. ایران روزهای یکم و پنجم مهرماه در اتریش به مصاف تیم های اروگوئه و سنگال می رود. اما انتخاب کی روش و اخراج اسکوچیچ برنامه تیم ملی را تغییر داد و به این ترتیب اردوی این تیم با چند روز تاخیر آغاز خواهد شد.

به گفته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، قرارداد کی روش تا پایان جام جهانی 50 هزار یورو در ماه است. کی روش 5 پاس گل نیز با خود به تیم ملی می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید