زمان اعلام نتایج اعتراضات ارزشیابی معلمان فرا رسیده است

زمان اعلام نتایج اعتراضات ارزشیابی معلمان فرا رسیده است

میتبی هاشمی رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درباره تشکیل کارگروه موارد خاص ارزشیابی معلمان گفت: به منظور تسهیل شرایط کاری برای درخواست های ویژه معلمان در خصوص ارزشیابی، این یک کارگروه خواهد بود که برای رسیدگی به موارد خاص تشکیل شده است.

هاشمی ادامه داد: در چارچوب قانون و آیین نامه اجرای رتبه بندی معلمان، کار گروهی بر عهده رؤسای هیأت های بازرسی در سطح استان و منطقه با دبیری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل است. عضویت سه معاونت و مدیر منابع انسانی و حراست و بر این اساس در مناطق تحت عنوان کارگروه با بررسی مستندات و دلایل موجه و احراز شرایط، پرونده خاصی تشکیل و در مورد موضوع تصمیم گیری خواهد کرد. .

رتبه بندی معلمان با هدف ارتقای کیفی نظام آموزشی و در عین حال ارتقای معیشت معلمان وارد مرحله عملیاتی شده است.

پس از بارگذاری مدارک و مدارک لازم از اساتید، رتبه بندی اکنون در مرحله بررسی اعتراض است و تا پایان شهریورماه نتایج اعتراض اعلام می شود. در این مرحله امکان بارگذاری مدارک جدید برای مواردی که معلمان به آنها اعتراض داشتند، وجود داشت، اما یکی از درخواست های آنها این بود که بتوانند برای مواردی که اعتراضی ندارند، مدارک جدیدی را بارگذاری کنند که با تشکیل انجمن این امکان وجود دارد. کارگروه موارد خاص.

دیدگاهتان را بنویسید