زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 فرا رسیده است

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1401 فرا رسیده است

روز جدید : رئیس سازمان سنجش درباره زمان پیش بینی شده برای اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 گفت: پیش بینی می شود نتایج اولیه در اواسط مرداد ماه در قالب مرجع منتشر شود.

دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه بازدید از کنکور سراسری 1401 دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جمع خبرنگاران در خصوص تعداد کارت های ورودی داوطلبان گفت: تعداد یک میلیون و 489 هزار و 220 نفر در یک هزار و 401 کنکور ثبت نام کردند که از این تعداد 1050 نفر ثبت نام کرده اند. هزاران نفر کارت های خود را دریافت کرده اند.

وی گفت: داوطلبان گروه های آزمایشی در رشته های ریاضی، انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای آینده با مراجعه به سایت سازمان امکان دریافت کارت خواهند داشت.

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: با توجه به آزمون گروه های آزمایشی ریاضی، علوم انسانی در روز پنجشنبه 9 تیرماه و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی روز جمعه 10 تیرماه و آزمون گروه آزمایشی از زبان های خارجی، داوطلبان یک روز قبل از آزمون فرصت دارند. کارت خود را برای چاپ بردارید.

پوراباس در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1401 گفت: پیش بینی می شود نتایج اولیه اواسط مردادماه اعلام و کارنامه منتشر و از دهه سوم مردادماه انتخاب رشته و نتایج نهایی اعلام شود. اواخر سپتامبر اعلام شد.

آزمون سراسری 1401 پذیرش دانشجو در دوره های روزانه نوبت دوم “شبانه”، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در روز چهارشنبه. در 29 تیر، پنج شنبه 30 تیر، جمعه 10 تیر و شنبه 11 تیر 1401 برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید