زمین دختر جوان را در نارمک تهران بلعید / وحشت در خانه 3 طبقه قدیمی

زمین دختر جوان را در نارمک تهران بلعید / وحشت در خانه 3 طبقه قدیمی

روز جدید : سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ زن جوان بر اثر سقوط در چاه قدیمی یک ساختمان مسکونی خبر داد.
; جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت 17:32 تخریب یک حلقه چاه در یک ساختمان قدیمی در خیابان نارمک، فلکه 56 به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد. سیستم.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک آپارتمان 3 طبقه قدیمی است که در پارکینگ آن یک چاه قدیمی و یک 17-18 وجود دارد. ساختمان یک ساله پیرزنی در حال عبور از پارکینگ بود که ناگهان بر اثر تخریب دهانه چاه به داخل آن می افتد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: پرسنل آتش نشانی با حضور در محل و با اطمینان از باز شدن چاه، امدادگران وارد چاه شدند و پس از تلاش موفق شدند این خانم جوان را که در ساعت 24 به داخل آب افتاده بود، پیدا کنند. انتهای چاه در ارتفاع حدود 13-14 متری باید پیدا می شد

به گفته ملکی، پس از بیرون آمدن از چاه، توسط اورژانس تایید شد که خانم جوان فوت کرده است.

وی تاکید کرد: در خانه های قدیمی معمولاً در وسط پارکینگ یا حیاط خانه چاه وجود دارد و به همین دلیل ایمن سازی و ایمن سازی چاه ضروری است. معمولا بالای دهانه این چاه ها ماشین یا تجهیزات سنگین پارک می شود که بسیار خطرناک است.

ملکی تصریح کرد: در صورت تغییر شکل کف پارکینگ، احتمال شسته شدن و ریزش دهانه چاه زیر موزاییک وجود دارد و لازم است در اسرع وقت اقدامات ایمنی لازم انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید