ماجرای پرونده خانه وحشت در تهران چه شد؟

قضیه چی شد

روز جدید رئیس پلیس تهران آخرین وضعیت تحقیقات خانه وحشت تهران را اعلام کرد.

۲۴ آذرماه امسال در حالی که پلیس پیشگیری کبیر تهران در حال اجرای پنجاه و یکمین مرحله از طرح رعد بود به خانه مردی رفت که قبلاً به عنوان سارق اموال مسروقه شناسایی شده بود اما در این خانه راز وحشتناکی از جنایت و شکنجه دختران جوان تا حدی آشکار شد که حتی پلیس فراموش کرده بود برای دستگیری یک سارق اموال مسروقه به خانه رفته است.

اخبار آنچه کارکنان در خانه پیدا کردند به سرعت در سراسر جامعه پخش شد و افکار عمومی و رسانه ها نام “خانه وحشت” را برگزیدند. اولین جزئیات رسمی از این خانه هولناک را سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس صوفیه در اختیار رسانه ها قرار داد و کمتر از 48 ساعت بعد در حاشیه نمایش دستاوردهای پروژه رعد 51 در جمع خبرنگاران گفت. که “برادر و خواهری به دختران جوان خود خیانت کردند.” آنها را به خانه بردند و دزدی کردند، مورد آزار و اذیت قرار گرفتند و مورد حمله قرار گرفتند».

رحیمی همچنین با تایید خبر کشف جسد زن جوان در منزل گفت: این افراد چندی پیش دختر جوانی را کشتند و جسد وی را در همان خانه نگهداری کردند.

فرمانده انتظامی تهران همچنین راز آزار و اذیت دختران جوان را فاش کرد و گفت: در بازرسی از این خانه دختر جوانی که حال عمومی نداشت و در کمد حبس شده بود، کشف شد. شکنجه ای که به زودی فاش می شود توسط صاحب خانه ترور علیه حداقل سه دختر جوان انجام شده است که یکی از آنها کشته شده و دو نفر دیگر به مدت هشت ماه و دیگری سه ماه پیش در آن خانه بازداشت شده اند. در معرض انواع شکنجه و آزار و اذیت روحی، جسمی و جنسی قرار می گیرند.

اگرچه اخبار خانه ترور همچنان در صدر اخبار جنایی و اتفاقی قرار دارد و با حساسیت بالایی دنبال می شود، اما تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر تایید افزایش تعداد زنان مورد آزار یا کشته شدن این مرد منتشر نشده است. و حتی سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، اتهام قتل های زنجیره ای توسط این مرد را رد کرد و گفت که به نظر می رسد این مرد مرتکب جنایات دیگری نیز شده است.

در جدیدترین این تحقیقات، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران، آخرین وضعیت تحقیقات از متهمان در منازل تروریستی را زیر نظر دارد، زیرا از ساعت ها قبل از افشای پلیس مخفی پلیس در دستور کار قرار گرفته است. راز خانه وحشت

لطفی گفت: این پرونده روند پیچیده ای دارد که در حال انجام است. گروهی از کارآگاهان ارشد پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متهم اصلی این پرونده توسط روانشناسان و روانپزشکان تحت تعقیب قرار دارد، گفت: این اقدام در راستای رسیدگی به مشکلات روحی و روانی این متهم انجام شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه تحقیقات همچنان ادامه دارد، گفت: این پرونده هم اکنون نیاز به رسیدگی کامل دارد و در صورت مهیا شدن شرایط و شرایط از آن و جزئیات این پرونده مطمئن شوید و اطلاع رسانی می کنیم.

لطفی در عین حال تاکید کرد که این پرونده زوایای مختلفی دارد.

وی همچنین درباره افزایش تعداد متهمان گفت: این موضوع نیز در حال رصد است. ما تردیدهایی داریم اما هنوز به امنیت نرسیده ایم و پیگیر هستیم. اما در بررسی این مورد همه شبهات و احتمالات را در نظر گرفته ایم.

بنابراین گزارش، باید دید در تحقیقات تکمیلی پلیس راز دیگری از جنایات انجام شده در این خانه فاش خواهد شد یا خواهران و برادران خانه ترور با همین جنایات راهی دادگاه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید