زنجان میزبان مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور خواهد بود

ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781653

دبیر شورای موتورسیکلت و اتومبیل زنجان:

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی ژنگ با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور گفت: میزبان مسابقات موتورسواری قهرمانی استان زنجان 22 آبان ماه خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جبار بیات در گفت وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به برگزاری مسابقات موتورسواری در استان زنجان در سال 1400 گفت: مسابقات موتور سواری اسلالوم در سلطانیه و مسابقات رالی کوهستانی اندرو در زنجان برگزار شد.

وی گفت: مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور اندرو روزهای 20 و 20 آبان ماه میزبان استان زنجان است.

دبیر هیئت موتورسیکلت و اتومبیلرانی استان زنجان با اشاره به مشکلات مالی این هیئت در جریان برگزاری این رویداد ملی و نبود حامی مالی برای این رویداد گفت: متاسفانه این اتفاق در استان زنجان رخ نداده و در حال انجام امور مالی هستیم. این رویداد ورزشی در ما در مشکل هستیم.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیل رانی در استان زنجان تصریح کرد: در آذرماه مسابقات اتومبیلرانی آفرود به میزبانی شهر سلطانیه برگزار می شود.

بیات با بیان اینکه در مسابقات موتورسواری قهرمانی استان 43 شرکت کننده حضور داشتند، افزود: این رویداد ورزشی در چهار کلاس 250 سی سی، 250 سی سی، 450 سی سی و 450 سی سی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور در استان همدان ادامه داد: دومین دوره این مسابقات در استان زنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید