زنجان میزبان مسابقات سبک تکواندو قهرمانی کشور خواهد بود

ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800670

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به برنامه های هیئت انجمن های ورزشی گفت: زنجان میزبان مسابقات سبک تکواندو قهرمانی کشور خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نرگس رمضانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به برنامه های هیئت انجمن های ورزشی گفت: زنجان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در سپک تاکرا خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش آقایان برگزار می شود، افزود: این مسابقات تا قبل از پایان سال در زنجان برگزار می شود.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در این مسابقات حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: دو مربی تیم ملی یعنی مهدی صحبتی و وحید ملکی از اعضای کمیته سپک تاکرا هستند. استان زنجان

وی با اشاره به اینکه سالانه 5 ورزشکار زنجانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا دعوت می شوند، تصریح کرد: سالانه حداقل 3 نفر در تیم ملی سپک تاکرا زنجان حضور دارند.

رمضانی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه هیئت انجمن های ورزشی در اسفندماه، ادامه داد: مسابقات دهه فجر با نام جام توفیق برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت توسط این شورای ورزشی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان گفت: مسابقات دارت ویژه کارکنان کشوری در قسمت بانوان استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید