زنگ خطر برای فرهنگیان است! / سیمای شاعرانه و انسان دوستانه «پیش از بهشت»

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799082

محمد سرشار از داوران بخش انیمیشن دوازدهمین جشنواره فیلم عمار گفت: نگاه انسان دوستانه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لنترن در افتتاحیه دوازدهمین جشنواره فیلم عمار بخش انیمیشن خود را به فیلم کوتاه قبل از بهشت ​​به کارگردانی احمد حیدر اختصاص داد.

محمد سرشار از داوران بخش پویانمایی جشنواره به بهانه این فیلم کوتاه گفت: یکی از داوران بخش انیمیشن جشنواره عمار بودم. در این دوره آثار انیمیشن قوی کم بود و آثاری که به مرحله داوری رسیدند نشان دادند که در یک سال گذشته تولیدات انیمیشن انقلابی به تعداد کمی رسیده است.

6ce93c7f e60f 47d5 8c2f 3fa7293be2ce خبر خاکستری

وی افزود: این موضوع زنگ خطری برای مجموعه های مسئول در سازمان صدا و سیما، سپاه و یگان های آن، سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی و … است و پیامد مستقیم آن ضعف شبکه های تلویزیونی در پخش خواهد بود. انیمیشن‌های انقلابی قوی «این بود» «پیش از بهشت» اثری واقعی/انیمیشی است که توانسته از محدوده جغرافیایی جبهه مقاومت فراتر رفته و از اشغالگری رژیم صهیونیستی از منظری شاعرانه و انسان‌دوستانه به مخاطبان جهانی بگوید. نقطه نظر.

تبریک به خانم محدثه پیرهادی (تهیه کننده) و آقای احمد حیدریان (فیلمنامه نویس و کارگردان)، به صادق لطفی زاده (کارگردان هنری و انیمیشن) و دیگر شرکت کنندگان در این فیلم کوتاه.

خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید