افتخاری دیگر برای صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی سیمای مراکز استان ها

وی با بیان اینکه رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97، 24، در سال 98 به رتبه چهارم و در سال 99 به رتبه دوم ارتقا یافت، افزود: الحمدالله با برنامه ریزی و حمایت برای دومین سال متوالی شبکه دنا رتبه دوم را در مراکز استان ها کسب کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین نظرسنجی مرکز پژوهش های شبکه دنا با رکورد 76.3 درصد و رضایت 80 درصد سومین شبکه استانی پربیننده کشور بوده است. در زمینه پخش و برنامه ریزی و تغییر شکل، ساختار و محتوای برنامه بودند.

وی با بیان اینکه شکل و ساختار شبکه دنا دستخوش تغییر اساسی شده است، ادامه داد: افزایش یافته و برخی از برنامه هایی که مخاطبان انتظار داشتند در جدول پخش تلویزیونی قرار گیرند، افزایش یافته است.

رئوف به تولید چند انیمیشن، مستند اجتماعی، پرتره، گردشگری، مسابقه چوئیل، سوگواره و باغ وحش و دیگر فعالیت های تلویزیونی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برخی دیگر از مستندها نیز به صورت مرحله ای اجرا می شوند. “با خودشان.

وی افزود: در حوزه تولیدات، ساختارهای ترکیبی و گفت و گوی سعی شده است تا تغییراتی در قالب برنامه ها متناسب با خواسته، نیاز و سلیقه مخاطب و در قالب هایی منطبق با عرف ایجاد شود. و فرهنگ مردم : این اتفاق برای اولین بار در تلویزیون استانی رخ داد و برنامه های ترکیبی با حضور مردم برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: بر اساس برنامه ریزی های مدون، صدا و سیما می تواند تا 15 درصد در تولید کلاس ب که شامل مستند است، فعالیت کند و سهم تولید برنامه های کلاس ب متاثر از اعتبار است. سازمان. کرد: تلاش می کنیم سه برابر ظرفیت تعهداتمان در تولید برنامه های «کلاس ب» صرفه جویی کنیم و در محصولات لوکس صرفه جویی کنیم.

وی افزود: اگر مدیران سازمان ها اهمیت این موضوع را احساس کنند، آمادگی خود را اعلام می کنیم تا بتوانیم اسناد بیشتری را مطابق با دستورات ارائه شده از سوی حوزه های مختلف تولید کنیم، بنابراین معتقدیم استان کهگیلویه و بویراحمد مهد است. اسناد در کشور».

لازم به ذکر است ارزیابی شبکه های استانی بر اساس 14 شاخص همکاری در پیشبرد توسعه و تولید برنامه ها، کمیت و کیفیت پروژه های متمرکز، کمیت و کیفیت محصولات متمرکز (کلاس الف)، کمیت و کیفیت محصولات است. با تعهدی (کلاس B)، کمیت و کیفیت محصولات کلاس (ج)، کمیت و کیفیت محصولات کلاس (د)، پوشش شبکه های استانی و سراسری، جدول پخش، گرافیک و هویت بصری شبکه، حضور در شبکه شما، تحویل و آرشیو، مخاطب و رضایت، مجموع شاخص های کلیدی، نقاط صعودی، نقاط کاهشی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید