عابدینی معاون صدا و سیمای استان ها شد / قطار تحول به ایستگاه استان ها رسید


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893025

حسن عابدینی با حکم پیمان جبلی به عنوان معاون امور استان های این سازمان منصوب شده است، بنابراین قطار تحول صدا و سیما از این پس به ایستگاه استان ها خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «پمان جبلی، رئیس رسانه ملی حکمی حسن عابدینی وی را به سمت معاونت امور استان های صدا و سیما منصوب می کند. خبری که دقایقی پیش رسما در رسانه ها منتشر شد و به نظر می رسد قدم دیگری در راه باشد سیر تکاملی رادیو بودن تحول که شعارش قرارداد کوهستان او در روزهای ابتدایی ریاست جمهوری خود از نقش صدا و سیما می گفت و سعی می کرد در عمل به آنها وفادار بماند.

جبلی در اولین گام این تحول، در همان روزهای ابتدایی ورود به ساختمان شیشه ای، علیرضا خدابخشی را به سمت معاونت سیاسی منصوب کرد تا زنگ تحول و خانه تکانی توسط این معاونت آغاز شود. خدابخشی همچنین با ادغام ادارات کل صدا و سیما، صدا و سیما و شبکه خبر، «مرکز صدا و سیما» را در دستور کار خود قرار داد.

تحولی که با معاونت سیاسی رئیس جمهور آغاز شد، همچنان به سریال های تلویزیونی رسید. محوریت فیلم به جواد رمضان نژاد سپرده شد رادیو سازماندهی تولید و تولید تمام مجموعه های تلویزیونی؛ به این ترتیب هیئتی در این مرکز تمامی فیلمنامه های دریافتی را بررسی و در صورت صلاحدید آنها را برای تولید تایید می کند و سریال مورد نظر به درخواست سیما فیلم ساخته و با صلاحدید به رهبر یکی از شبکه های پخش اضافه می شود. این مرکز


پازل تحول را با آهنگ جوان سازی کامل کنید

قطار این تحول خیلی زود به معاونت سیما رسید و جبلی محسن برمهانی جایگزین حمید شاه آبادی شد. برمهانی با سبک و ظاهری بر خلاف مدیران سابق تلویزیون، در گام اول با ایجاد واحدی به نام «مرکز سیمرغ» ظرفیت تولید رسانه ملی را در انواع نمایش ها (ژانرهای) متنوع و مغفول افزایش داد و با واگذاری به این مرکز جوان دیگری به نام مجید اکبرشاهی قصد داردترن هوایی در حال تبدیل» تسریع حرکت در رادیو و تلویزیون.

حال در ادامه همین حرکت تحول، این بار معاونت امور استان های سازمان نشاط تازه ای برای بهره برداری بهتر از پتانسیل 31 استانی که هر روز تولیدات متفاوتی در کنداکتور دارند، به دست خواهد آورد.

حسن عابدینی معاونت صدا و سیمای استان ها و محمدمهدی رحمتی به مدت یک سال مسئولیت این معاونت را بر عهده گرفت. عابدینی پیش از این سمت ریاست خبرگزاری صدا و سیما را بر عهده داشت. هادی البرزی، محمدعلی صائب و کامران نجف زاده از گزینه های جانشینی عابدینی هستند.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید