مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان منصوب شد


ساعت: 10:57
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895203

با حکم رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رسول شکری نیا به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز گلستان منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ طی حکمی از سوی رئیس سازمان صدا و سیما، رسول شکری نیا از کارشناسان ارشد عرصه رسانه و چهره های شناخته شده فضای مجازی کشور به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان منصوب شد.

شکری نیا در رسانه ها و سمت های مختلف در صدا و سیما فعالیت داشته و بیش از 25 سال سابقه فعالیت در عرصه رسانه ملی و منطقه ای دارد.

مدیر شبکه سپهر، مدیر کل ترویج و سواد رسانه ای معاونت مجازی صدا و سیما، مدیرکل سیاسی و اجتماعی استانداری، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، معاونت فرهنگی هنری حوزه هنری. حوزه انقلاب اسلامی، معاونت امور استان های خبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی، بهزیستی نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت، مدیرکل روابط عمومی و بین الملل سازمان صدا و سیما و خصوصی سازی سروش، رئیس سایبری سراج. سازمان فضایی استان تهران، معاون رسانه و شبکه های اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، جانشین مرکز سایبری بسیج و مسئول کمیته فضای مجازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از جمله فعالیت های وی در این مدت بود.

وی همچنین مدرس دانشگاه، استاد ارتباطات، رسانه و فضای مجازی است که علاوه بر تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی، از سازندگان مشهور خوشنویسی، انیمیشن و هنرهای تجسمی کشور است.

داوری جشنواره های موسیقی، نمایش و هنرهای تجسمی و انتشار سه کتاب در زمینه ارتباطات، روزنامه نگاری و فضای مجازی و مجموعه تصویری مبانی کنش گرایی در فضای مجازی از جمله آثار وی است.
شناخت خوب او از تاریخ، فرهنگ، هنر و شکوه گلستان، تجربه در مدیریت رسانه های بزرگ و میزان ارتباطش با شخصیت ها، هنرمندان و رسانه ها، فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور فرصتی برای ارائه توانمندی های وی است. ، توانایی ها و شهرت. استان گلستان در سطح ملی با هم افزایی همه آحاد مردم و مسئولان استان کمک شایانی به رشد، رشد و نفوذ گلستان در معادلات منطقه ای و ملی خواهد کرد.

لازم به ذکر است مانتا ترجت مدیرکل سابق استان گلستان نیز روز گذشته به عنوان مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید