سردار اشتری از عملکرد انسان دوستانه این دو سرباز تقدیر کرد


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809814

فرمانده کل کشور در بیانیه ای از عملکرد شایسته این دو سرباز وظیفه شناس تقدیر کرد و نوشت: شما مقدر هستید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طی روزهای اخیر اقدام دو سرباز وظیفه شناس برای بازگرداندن مقدار قابل توجهی طلای بالای 200 میلیون تن و همچنین واکنش سریع برای جلوگیری از حرکت خودروی ساکن بدون راننده و با فرزند در رسانه های کشور مورد استقبال بسیاری از مردم و رسانه ها قرار گرفته است.

در پی اقدام این دو جوان وظیفه شناس، سردار حسین اشعری فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی از سربازگیری مهران سربازی و مهدی اسدی تشکر کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این پیام خطاب به دو سرباز وظیفه شناس نوشت: فرزندان عزیزم؛ سرباز مهران را به خدمت بگیرید و مهدی اسدی را به خدمت بگیرید، نام و جایگاه مقدس سرباز در نظام دینی و ملی ما از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار است و اقدام خالصانه و خالصانه شما باعث ارزشمندتر شدن شما در قلب ملت فهیم ایران اسلامی شده است. در دفاع از احساس بدهکاری، انسان دوستی، انسان دوستی و انسان دوستی شما قابل ستایش است.


بر این باورم که قدردان شما جوانان شریف و شریف سرزمین عزیزمان ایران اسلامی هستم و امیدوارم همیشه در مسیر رضای خداوند متعال و در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) باشید. (ع) و اعمال منویات فرماندهی عالی منصور و سعدمند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید