زیباترین عکس های قبل از مرگ بازیگر زن

زیباترین عکس های قبل از مرگ بازیگر زن

ماهچهرا خلیلی زاده (زاده ۴ آذر ۱۳۵۵ – درگذشته ۲۶ مرداد ۱۳۹۸) بازیگر ایرانی بود. او در طول فعالیت خود در بیش از 30 اثر شرکت کرد.

خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان است و دوره بازیگری را در مدرسه متد لندن گذرانده است.

او نوه پروین سلیمانی است و بازی در تلویزیون را با مختارنامه داود میرباقری (1389) و بازی در سینما را با چشمان سیاه ایرج قدری آغاز کرد.

خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی پس از ملاقات تصمیم گرفتند برای آشنایی بیشتر با یکدیگر به مدت 3 ماه نامزد کنند. این زوج هنرمند در طول یک فیلم با هم آشنا شدند. پس از اینکه ابراهیم اشرفی از چهره خلیلی خوشش آمد، بدون اطلاع او با پدر و مادرش صحبت می کند و اجازه خواستگاری می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم گرفت در زیر آب به دختر مورد علاقه اش پیشنهاد ازدواج بدهد اما این اتفاق نیفتاد.

او چندین بار دیگر برنامه ریزی می کند و باز هم اتفاقات باعث می شود فضای لازم برای خواستگاری فراهم نشود. در نهایت با روشی بسیار غیرمنتظره و آسان انگشتر را به صورت خلیلی می زند و می گوید: “دیگر نمی توانم صبر کنم، با من ازدواج می کنی؟” ماه شهر در پاسخ به خواستگاری او می گوید: هیچ چیز مرا خوشحال نمی کند که همسر تو باشم!

ماهچهرا خلیلی در ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ بر اثر سرطان پانکراس در سن ۴۳ سالگی در لندن درگذشت. جسد وی در 21 اوت 2019 با حضور خانواده و دوستانش در قبرستان مسلمانان در منطقه هندون واقع در شمال غربی لندن به خاک سپرده شد.

دیدگاهتان را بنویسید