ساخت مهمترین بیمارستان دنا تا کجا پیش رفت؟


ساعت: 15:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921100

با افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی در شهر سی سخت علاوه بر توسعه خدمات درمانی در شهرستان دانا شاهد رشد و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان نه تنها یک آرزوی همگانی است، بلکه اولویت مهمی برای اکثر جوامع است، از این رو ساخت بیمارستان ها و مراکز درمانی نقش مهمی در تضمین این امر خواهد داشت. سلامت افراد جامعه .

بنابراین توجه به مقوله بهداشت و درمان، جدای از کمک به سلامت جامعه، موجب رشد و توسعه کشور در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی و غیره خواهد شد.

شهر سیشرد شهری توریستی و دوستدار است، این شهر سالانه شاهد حضور تعداد زیادی از مردم از نقاط مختلف کشور برای تفریح ​​و گردشگری است و این ازدحام می تواند علاوه بر رونق گردشگری، منافع اقتصادی نیز به همراه داشته باشد. تحقق این امر مستلزم توسعه امکانات و زیرساخت ها است.

ec82b2c3 4c48 4c94 8421 9f038cded8a2 خبر خاکستری

در کنار ایجاد زیرساخت های مهم در شهرستان سی هت، احداث بیمارستان در این شهرستان از اولویت های مهم است چرا که از یک سو می تواند از مهاجرت به سایر مناطق استان جلوگیری کند و از سوی دیگر مشکلات درمانی شهر دانا در این شهر انجام می شود و از آن مهمتر اینکه این شهر توریستی امکانات درمانی روزانه را برای خدمات رسانی به مسافران و شهروندان ارائه می دهد.

اهمیت این موضوع ساخت بیمارستان سیشاد را در دستور کار قرار داده است تا ضمن تحقق اهداف بهداشتی و درمانی در شهرستان، ساخت آن نقش مهمی در توسعه این شهرک گردشگری داشته باشد.

bd779c10 10cc 452f 884a 38e08bde060b خبر خاکستری

مدیر دفتر فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان سی شیرد گفت: بیمارستان 32 تختخوابی سی شیرد تا اسفند 1400 حدود 9 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. و امروز این پروژه به پیشرفت 75 درصدی رسیده است.»

حسین عبدیان به تلاش برای تکمیل فاز اول بیمارستان سیشرد اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال 1401 این بیمارستان به بهره برداری برسد و با انجام فاز اول ساختار بیمارستان تکمیل شود.

وی آغاز کار و فعالیت بیمارستان سی شیرد را با تکمیل فاز دوم آن اذعان داشت و گفت: در تلاش هستیم تا پس از اتمام فاز اول، فاز دوم بیمارستان سی شیر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری آغاز شود. ، بنابراین پس از اتمام فاز دوم شروع به کار در بیمارستان شهر.

وی به رتبه اعتباری این بیمارستان پرداخت و گفت: تاکنون هزینه پیشرفت 75 درصدی بیمارستان به 26 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید