سعیدی نماینده چابهار: 4 شهر قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد حتی یک تخت بیمارستانی ندارند، بعد رئیسی در اندونزی قول ساخت 12 بیمارستان می دهد/ آقای رئیسی! اینقدر سریع کجا میری

سعیدی نماینده چابهار: 4 شهر قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد حتی یک تخت بیمارستانی ندارند، بعد رئیسی در اندونزی قول ساخت 12 بیمارستان می دهد/ آقای رئیسی!  اینقدر سریع کجا میری

نماینده مردم چابهار در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گردش مالی 50 هزار میلیاردی فیلترشکن فاجعه و دهان کج مردم است، امکان ندارد شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال این باشیم. اینستاگرام را آبی نشان می دهد و ملت را از کار مجازی خود محروم و محروم می کنیم.

معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 16 خرداد) شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شرایطی که 4 شهر کسرکند، کنارک، دستیاری و زرآباد حتی یک تخت بیمارستانی ندارند، رئیس جمهور اندونزی قول می دهد. برای ساختن 12 بیمارستان. بنابراین باید گفت آقای رئیسی کجا عجله دارید؟ ابتدا به دردهای بی پایان مردم سیستان و بلوچستان نگاه کنید سپس به فکر مردم اندونزی باشید.

به گزارش خبرگزاری رسمی مجلس، نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و کسرکند در مجلس یازدهم افزود: به وزیر بهداشت اخطار می کنم که سریعاً بیمارستان دریایی کنارک را تجهیز و بیمارستان دشتیاری بسازد.

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور; تعطیلی پلتفرم های فضای مجازی از پاییز 1401 تحت شرایط التهابی قرار گرفته است، اکنون که این شرایط از بین رفته است ادامه محدودیت ها چه معنایی دارد؟ در حالی که گردش مالی 50 هزار میلیاردی فیلترشکن برای مردم بلا و لقمه است، نمی شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده مردم دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از پایگاه مجازی آن محروم کنیم. در اصل 9 قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می‌دهم برای رفع محدودیت‌های فضای مجازی اقدام فوری کند.

دیدگاهتان را بنویسید