اینقدر سریع کجا میری؟؟


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910197

زهرا خدادادی نوشت: آیا سکوت و فقدان علامت برای مردم کلام و رسانه ها که گاه اجازه تنفر از یک سو به آنها داده شده است در خصوص حوادث و حوادث اخیر و نقش دشمن در اعتراف به تفرقه و تفرقه خود است. جنگ داخلی در ایران آیا می توان نام آن را میهن دوستی و دوستی با مردم دانست یا سیاست بازی و نارضایتی های جانبدارانه جناحی؟؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار «زهرا خدادادی» فعال رسانه ای در یادداشتی با عنوان «کجا اینقدر عجله دارید؟» وی نوشت: در حالی که اکثریت مردم ایران بارها در راهپیمایی های مختلف در حمایت از جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده اند، هنوز افرادی در داخل هستند که همصدا با دشمن بر طبل تفرقه می کوبند و آتش را شعله ور می کنند. از و باعث دردسر می شوند.

تکلیف دشمن روشن است. وظیفه او ایجاد دشمنان با تمام قدرت هاست. او در این جنگ ترکیبی و رسانه ای هر چه در توان داشته است به میدان آورده است.
اما آنهایی که سالها در لباس ایرانی مسئولیت دارند و عاشق کشور هستند و در این مملکت به شهرت و ثروت رسیده اند چرا سنگ دشمن را در سینه خود می فشارند؟؟ چرا حالا که نیاز به هم افزایی و اتحاد در مقابل دشمنی که برای نابودی این زمین قیام کرده است، هرازگاهی با حرف و قلم و قصه و… خود را به دشمن نشان می دهند؟؟؟
اگر الان مشکلی در این مملکت وجود دارد یا مردم نجیب و زحمتکش در فقر و محرومیت مالی به سر می برند، تقصیر نظام جمهوری اسلامی است یا تقصیر کسانی است که سال ها برای سیاست بازی خود پاسخگو بوده اند و نه برای التیام دردهای مردم و حل مشکلات و مسائل کشور.
آیا کسانی که زمانی می توانستند جوانان را سامان دهند و به مسائل مهم آنها مانند کار، مسکن و ازدواج رسیدگی کنند، اکنون کشور با نسلی منفعل و محروم مواجه است؟
آیا کسانی را دارید که الان خودشان قلم به دست گرفته اند و رسانه ها مدام به جهادگر بودن و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و موانع پیش آمده در گذشته اشاره می کنند، چند نفر بعد از سال ها از عملکرد آنها انتقاد کردند؟؟؟
آیا سکوت و فقدان نشانه برای مردم کلام و رسانه ها که گاه اجازه تنفر از یک سو به آنها داده شده است در قبال حوادث و حوادث اخیر و نقش دشمنی که به اقدامات تفرقه و جنگ داخلی خود اعتراف می کند؟ در ایران نام او را می توان میهن پرستی و مردم پسند دانست یا سیاست بازی و نارضایتی های جانبدارانه جناحی؟؟
این افراد در دوران مسئولیت خود چقدر از تجربیات و قضاوت های علمی منتقدان دلسوز و متخصص این کشور بهره برده اند؟؟؟ چند نفر از کالامنی ها با انتقاد از کارشناسان، آنان را طرد و از حضور و ظهور مؤثر برای جامعه و مردم سلب کردند و آنان را دلالان بدون سند و #تحریم خواندند و اکنون خود را مدافع حقوق مردم می دانند؟ اگر راست می گویند به جای اینکه در رسانه های قارچی خود بذر نفرت بپاشند با ارائه راهکار علمی برای حل مشکلات، دولت را همراهی کنند!!
با مردم ایران اسلامی کجا بوده اند؟ هرگاه در مواقع حساسی مانند این قیام بین ملت و دشمن درگیری پیش می آمد، در کنار یاغی و اغتشاشگر قرار می گرفتند نه مردمی که پشت سر نظام اسلامی ایستاده اند و جان و خون خود را برای حفظ انقلاب فدا می کنند! !
چرا اکثریت مردم ایران به اقلیتی می گویند که جوانان این مملکت را در کنار دشمن شهید می کنند و خیابان ها و اموال عمومی را تخریب و آتش می زنند و در جامعه رعب و وحشت ایجاد می کنند؟؟؟
آیا وقت آن نرسیده که این مجلس از دشمنی که دشمنی اش آشکار و آشکار است جدا شود؟؟؟
آیا وقت آن نرسیده که ایران و ایرانی متحد شوند و با قلم و رسانه و اندیشه و تعامل و تجربه و … دست به دست هم بدهند تا دشمن را به جای خود بنشانیم؟؟؟
راستش را بخواهید، ایران قوی و متحد بهتر از ایران است.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید