ساخت موشک بالستیک اولتراسونیک اقدامی مهم و راهبردی بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: در سالروز شهادت این گرانقدر ساخت موشک بالستیک اولتراسونیک با قابلیت مانور، قابلیت عبور از سامانه های پدافندی دشمن و شکستن رکورد سرعت بسیار مهم، راهبردی بود. و اقدام ارزنده و توسط تمامی کسانی که در این مهم مشارکت دارند قدردانی می نماییم.

وی ادامه داد: این دستاورد مهم حاصل تلاش و اخلاص حاج حسن تهرانی مقدم و همراهانش است که ارتقای امنیت کشور را در پی داشته است.

امام جمعه قزوین گفت: ببینید آمریکایی ها چقدر از قدرت ما وحشت دارند و صهیونیست ها چقدر حواسشان را جمع می کنند.

خطیب نماز جمعه قزوین خاطرنشان کرد: مردم فریب خورده، مغرض و منافقی که در گذشته شعار می دادند و می گفتند «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» حالا پای آمریکا، اسرائیل را می بوسند. عربستان سعودی و انگلیس.” بیایید به آنها کمک کنیم تا بدی های خود را در کشور ما ادامه دهند.

وی تاکید کرد: به آنها خواهیم گفت قبلا چه بدی کردید که حالا می خواهید در کشور ما یک اشتباه دیگر بکنید؟ این مردم جانشان را فدای انقلاب و دینشان کردند، عزیزترین فرزندانشان شهید شدند، خیلی زجر کشیدند، از هیچ قدرت بزرگ منطقه شدند، حالا می خواهید چه کار کنید؟

آیت الله عابدینی تصریح کرد: آن زمان که دست ما خالی بود دشمن هیچ غلطی نمی توانست بکند، آن زمان دست دشمن پر بود و ما دستمان خالی، الان دستمان پر بود، منافقین فقط دست التماس خود را به سوی دشمن دراز کردند. اسلام حالا چه غلطی می خواهند بکنند؟

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را در پیش داریم، به راستی که ملت ما و مسلمانان باید در برابر همه ملت ها یک سر و گردن باشند زیرا خداوند متعال می فرماید: اقرا باسم رابک ال -ذی خلق.» اینها پایتخت های ما هستند و کشورهای غیر اسلامی چنین سرمایه هایی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب یکی از ابزارهای مهم سوادآموزی است، فضای مجازی و دیجیتال مورد استفاده همه قرار می گیرد، اما کتاب یکی دیگر از مواردی است که باید به آن بها داده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با شهادت سردار سرلشکر مهدی زین الدین فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب (ع) مواجه هستیم که این شهید بزرگوار اهل تقوا و علم بود و خانواده ایشان نیز نقش موثری داشتند. در عرصه کتاب و این شهید گرانقدر در چنین فضایی رشد کرد

خطیب نماز جمعه قزوین با تسلیت درگذشت آیت الله کبادی خاطرنشان کرد: هفته گذشته یکی از علمای شهرمان که مقیم قم بود به رحمت الهی از دنیا رفت. بسیار خلاق هستند، در فرهنگ جامعه ما بسیار مؤثر بودند، در روستاهای سیستان و بلوچستان، مناطق دورافتاده کرمان، جیرفت و روستاهای فقیر و محروم تبلیغ می کردند.

وی ادامه داد: در خانه ای فوق العاده فقیرانه در قم زندگی می کرد. مراسمی برای وی امشب در مسجد سنجده برگزار می شود. همه ما به این عالم ربانی مستحقیم چون از نظر اعتقادی و تربیتی و عرفانی خادم ملت بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید