سارق پرسپولیس خود را از جلوی چشم یحیی بیرون انداخت

سارق پرسپولیس خود را از جلوی چشم یحیی بیرون انداخت

شیخ دیابه را می توان بدترین خرید پرسپولیس در این فصل دانست. بازیکنی که با قرارداد مالی 350 هزار دلاری به پرسپولیس آمد (هیچ گزینه ای در قرارداد وجود ندارد) اما از همان ابتدا مصدوم شد و چند هفته زمان نیاز داشت تا اولین بازی خود را برای سرخ پوشان انجام دهد.

او در دو لحظه بسیار حساس دیگر مجروح شد تا توجه یحیی گل محمدی را به کلی از دست بدهد. او یک بار قبل از دربی و بار دیگر قبل از بازی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل سپاهان رفت و هر بار حداقل سه یا چهار بازی متوالی را از دست داد. در چنین شرایطی سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت دیگر به شیخ دیاباته تکیه نکند. به دلیل همین مشکل در دو دیدار اخیر پرسپولیس مقابل سپاهان و مسرفسنجان با وجود اینکه شیخ روی نیمکت بود، گل محمدی در بازی اول اصلا به میدان نرفت و در 5 دقیقه پایانی بازی دوم او را به زمین فرستاد.

یحیی حتی در بازی دوستانه تیمش با پیکان در تعطیلات بایرام دقایقی از دیاباته به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرد. با این حال، با بازگشت لئاندرو پریرا به ترکیب اصلی پس از یک جلسه تعلیق، شیخ ممکن است حتی فرصت بازی در آن 5 دقیقه را نداشته باشد. به نوعی باید گفت دوران حضور مهاجم سابق استقلال در پرسپولیس زودتر از حد انتظار به پایان رسیده است مگر اینکه در هفته های پایانی همه چیز به سود او رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید