ساسی مانکن کیست؟ | روز جدید

ساسی مانکن کیست؟  |  روز جدید

ساسی مانکن با نام اصلی ساسان حیدری یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان است. ساسی مانکن در سال 1367 در اهواز به دنیا آمد در این مقاله به زندگی شخصی و فعالیت های هنری ساسی مانکن می پردازیم.

بیوگرافی ساسی مانکن

رویداد۲۴ ساسی مانکن متولد ۶ آبان ۱۳۶۷ در اهواز خواننده بود.

او دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر است که از دانشگاه نواب قزوین انصراف داده است و ملاقاتش با کروبی، مدل مو و آهنگ هایش هر از گاهی در مدارس ایران جنجال به پا می کند.

خانواده مدل گستاخ

ساسی مانکن تنها یک خواهر بزرگتر دارد و تا کلاس اول راهنمایی در اهواز زندگی می کردند. سپس به کرج نقل مکان کردند که مادربزرگ و عموهایش در آنجا زندگی می کردند.

آغاز کار موسیقی ساسی مانکن

ساسی مانکن کیست؟

علاقه او به موسیقی و کتابخوانی در دوران دبستان شکل گرفت. او می گوید از همان ابتدا از صدایش لذت می برد و دوست داشت در هر گروهی بخواند.

تا اینکه در سال 2003 و زمانی که 16 سال داشت موسیقی را جدی گرفت و با آهنگ داف شروع کرد. بیت این آهنگ را از اینترنت دانلود کرده بود.

دلیل شهرت ساسی مانکن

ادامه فعالیت موسیقی او شامل همکاری با حسین مخته بود، اما این دو بعداً راه خود را از هم جدا کردند. سپس با گروه Brobucks ویدیوهای متعددی منتشر کرد که نام او را بر سر زبان ها انداخت.

به گزارش سیبیتی 24، فعالیت های زیرزمینی و انتشار موزیک ویدیو و آهنگ های بدون مجوز او باعث شده تا چندین بار دستگیر شود. طولانی ترین روز بازداشت وی به مدت یک هفته در کیش بود.

دلیل این دستگیری ها نیز بی نظمی بوده است یعنی هواداران برای عکس گرفتن با او جمع شده اند.

دیدار ساسی مانکن با مهدی کروبیساسی مانکن کیست؟

در سال 1387 زمانی که ساسی 21 ساله بود در روزهای قبل از انتخابات به همراه جمعی از خوانندگان مجاز و غیرمجاز با واسطه به دیدار کروبی رفت.

در این دیدار از ساسی خواسته شد تا در حمایت از آقای کروبی آهنگی بسازد و او موافقت کرد. در آن زمان این آهنگ منتشر شد.

مهاجرت ساسی مانکن از ایران

ساسی در سال 2010 در سن 23 سالگی ایران را به مقصد مالزی ترک کرد و نزدیک به دو سال در آنجا زندگی کرد. پس از آن مدتی را در ترکیه و دبی گذراند و در حال حاضر در کالیفرنیا آمریکا زندگی می کند.

رابطه ساسی مانکن و دنیا جهانبختساسی مانکن کیست؟

در اوایل سال 95 یک مدل اینستاگرامی به نام دنیا جهانبخت با ادعای خیانت به ساسی مانکن در رابطه عاشقانه خود، مدت ها در مورد این دو شخصیت صحبت کرد و آنها را در معرض دید عموم قرار داد.

ماجرا تا جایی پیش رفت که جهانبخت ویدئویی از خودکشی خود منتشر کرد. در نهایت ساسی در مصاحبه ای اعلام کرد که هرگز او را ندیده و نمی شناسد.

این ماجرا در نهایت با شکوه جهانبخت به پایان رسید.

داستان پسر ساسی مانکن توسط همسرش سایهساسی مانکن کیست؟

ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن چند سال پیش صاحب فرزند شد اما نمی خواست از کودک مراقبت کند و می خواست او را از خود دور کند.

بر اساس این ماجرا، ساسان حیدری برای ماندن در آمریکا با زنی به نام سایه ازدواج کرد. سايه باردار مي شود اما در اين ميان مشكل مسکن ساسان حيدري هنوز حل نشده است. او پس از دریافت اجازه اقامت در آمریکا، همسر و فرزندش را که نمی‌خواست آنها را نگه دارد، رها کرد. گویا ساسان حیدری قصد سقط جنین داشته است. این اتفاق نیفتاد و پسر این خواننده هم اکنون با مادرش در لس آنجلس به نام «برسام» زندگی می کند.ساسی مانکن کیست؟

گفته می شود سایه، همسر سابق ساسی مانکن، سعی کرده به همراه فرزند به یکی از کنسرت های او بیاید و برسام را به پدرش نشان دهد، اما ساسان حیدری مخالفت کرد.

ازدواج ساسی مانکن با بتا اشلیساسی مانکن کیست؟

ساسی مانکن در زمستان 2018 برخلاف بسیاری از هنرمندان در سن 31 سالگی ازدواج کرد.
همسر جدید ساسی مانکن، بیاتا، با نام خانوادگی اشلی، در دهه 1960 به دنیا آمد و در املاک و مستغلات و مدلینگ در بورلی هیلز، ایالات متحده آمریکا کار می کند.

جنجال بر سر آهنگ های جنتلمن ساسی در مدارس

در آوریل 2018 آهنگ جدید ساسی مانکن به نام “جنتلمن” منتشر شد و کریستیانو رونالدو و همسرش با این آهنگ او را در ماشین همراهی کردند و جنجال دیگری به راه انداخت.

کمتر از یک ماه از انتشار آن نگذشته است که ویدیوهای زیادی از این آهنگ منتشر شده است که در مدارس و در رقص ها و مهمانی های کودکان پخش می شود. همین موضوع علی مطهری، از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق مجلس را بر آن داشت تا در صحن علنی مجلس به وزیر آموزش و پرورش تذکر دهد.

در مهر 1401 در جریان اعتراضات مردمی ایران، کنسرت ساسی مانکن در استرالیا با اعتراض ایرانیان مقیم آن کشور مواجه شد و با شعار «بی شرم، بی شرم» کنسرت او را قطع کردند. حاضران در کنسرت معترض بودند که در چنین شرایطی نباید کنسرت در کشور برگزار شود، بلکه یک نفر باید برقصد و خوش بگذراند.