ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از 15 اردیبهشت تغییر می کند + جزئیات

ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از 15 اردیبهشت تغییر می کند + جزئیات

روز جدید : با توجه به پایان ماه مبارک رمضان، طبق اخبار و مصوبه شورای ترافیک، پس از تعطیلات پیش رو به مناسبت عید سعید فطر، طرح ترافیک از ساعت 6:30 الی 19 اجرا می شود. 00.

ساعت طرح ترافیک از شنبه 15 اردیبهشت ماه تغییر می کند.

قبل از کرونا، طرح ترافیک از ساعت 6:30 صبح تا 19:00 اجرا می شد، اما کرونا زمان اجرای طرح را از ساعت 8:30 به 16:00 تغییر داد. حرکت آزاد از ساعت 14:30 تغییر کرد.

با بازگشت برخی فعالیت های مردمی به روال عادی، افتتاح مراکز آموزشی و گسترش واکسیناسیون، شورای قاچاق استان تهران سال گذشته اعلام کرد که نقشه راه از ساعت 8:30 صبح به 19:30 و 16:00 تا 17:00 بعد از ظهر تغییر می کند. . در صورت باز بودن کامل مراکز آموزشی، زمان انجام پروژه به زمان قبل از تاج برمی گردد.

پس از آنکه سخنگوی ستاد ملی تاج در 6 فروردین ماه اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد، ساعت کاری ادارات به شرایط قبل از اوج گیری بیماری تاج برمی گردد. همچنین در این جلسه تاکید شد که مدارس و دانشگاه ها از 13 فروردین ماه حضور خواهند داشت و هیچ عذرخواهی قابل قبول نیست. معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اعلام کرد: زمان اجرای طرح ترافیک به زمان قبل از تاج و تخت برمی گردد، اما در ماه مبارک رمضان برای زمان پایانی طرح استثنا قائل می شود، بنابراین زمان اجرای طرح ترافیک اجرای طرح از ساعت 6:30 الی 17 اعلام شده است.

با توجه به پایان ماه مبارک رمضان، طبق اخبار و مصوبه شورای ترافیک، پس از تعطیلات پیش رو به مناسبت عید سعید فطر، طرح ترافیک از ساعت 6:30 الی 19 اجرا می شود. . .

دیدگاهتان را بنویسید