ساماندهی باغ های گردشگری در سامان/ فعالیت 350 واحد اقامتی در مرکز گردشگری چهارمحال و بختیاری


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843903

فرماندار شهرستان سامان از برگزاری جلساتی برای ساماندهی باغ های گردشگری این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان 350 واحد اقامتی در قالب بوم گردی، هتل و ساختمان های دارای مجوز برای مسافران و گردشگران فراهم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد تقی گنجعلی فرمانده شهرستان سامان در گفتگو با جهانبین نیوز؛ وی بیان کرد: این شهرستان به دلیل موقعیت خاص گردشگری و دسترسی به مرکز استان و استان های همجوار یکی از قطب های گردشگری استان و کشور محسوب می شود.


وی با بیان اینکه طبیعت سرسبز سامان باعث شده در ایام تعطیلات به مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران باشد، افزود: یکی از نقاط گردشگری سامان پل زمان خان است که طی دو سه روز گذشته مسافران زیادی از آن بازدید کردند. “


گنجعلی یادآور شد: در شهرستان سامان 350 واحد اقامتی و گردشگران در قالب بوم گردی، هتل و ساختمان های دارای پروانه اسکان ارائه شده است.


فرماندار شهرستان سامان از برگزاری جلساتی برای ساماندهی باغات گردشگری این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه های ذیربط در این حوزه بر اساس استعلام قانونی از متقاضیان آماده ارائه مجوز هستند.


وی با اشاره به اینکه افرادی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند می توانند به روستاها و مناطق، گردشگری و جهاد کشاورزی مجوزهای لازم را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: در خصوص تنظیم بازار هفته گذشته سه جلسه تشکیل شد و موضوعات و عناصر مربوطه نیز مورد نیاز مطرح شد. در بحث تامین نان مسافران و توانستیم در ایام تعطیل عملکرد خوبی داشته باشیم.


گنجعلی گفت: در برنامه ریزی هایی که در روزهای آینده در شهرستان داریم هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات به مسافران انجام شده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید