سامان قدوس و ۵ ستاره لیگ برتر انگلیس که راهی جام ملت‌های آسیا می‌شوند

بازیکنان فعلی لیگ برتر آسیا
6. هوانگ هی چان (ولورهمپتون) – کره جنوبی

گری اونیل باید وضعیت حمله تیمش را در غیاب هوانگ هی چان به طور جدی بررسی کند. این بازیکن ستاره مهمی در تیم یورگن کلینزمن است.این بازیکن 27 ساله مقابل ولورهمپتون 8 گل و 2 پاس گل ثبت کرده است.

5. سامان قدوس (برنتفورد) – ایران

زنبورها در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه هستند و ایوان تونی همچنان غایب است. بهترین گلزن این فصل برنتفورد، امبوئمو، قرار است هفته ها از میادین دور باشد و در جام ملت های آفریقا حضور داشته باشد.

همچنین توماس فرانک باید بدون آن باشد سامان قدس ، بازیکن دائمی تیم ملی ایران نیز تسویه حساب می کند. کودوس اخیرا به رکورد 100 بازی برای تیم برنتفورد رسید و موفق شد به ترکیب اصلی برنتفورد راه پیدا کند.

4. واتارو اندو (لیورپول) – ژاپن

پسر جدید لیورپول و ستاره سابق اشتوتگارت واتارو اندو 50 بازی ملی برای تیم ملی ژاپن دارد. او به دنبال موفقیت برای ژاپن در جام ملت ها است و می خواهد به تیمش در کسب عنوان قهرمانی کمک کند.

3. تاکهیرو تومیاسو (آرسنال) – ژاپن

مدافع کناری آرسنال با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. او در حال حاضر در حال نقاهت است. اگر هاجیمه موریاسو او را برای جام ملت ها دعوت کند و به موقع بهبود یابد، میکل آرتتا باید با غیبت طولانی مدت این مدافع کنار بیاید.

2. کائورو میتوما (برایتون) – ژاپن

این دریبل‌زن با استعداد پس از حضور در جام جهانی قطر در سال گذشته به دنبال اولین بازی خود در AFC است. از اولین بازی خود در سال 2021، او در 18 بازی برای تیم ملی ژاپن 7 گل به ثمر رسانده است.

1. سون هیونگ مین (تاتنهام) – کره جنوبی

بدون شک موفق ترین فوتبالیست حال حاضر آسیا سون هیونگ مین است. آنگه پوسه اوغلو باید برای مدت طولانی بدون کاپیتان خود کار کند زیرا او به دنبال کسب اولین عنوان قاره ای خود با کشورش است.