ساپورت «الناز شاکردوست» با میلیون ها کیف و انگشتر محافظ سازگار نیست


ساعت: 13:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898281

دادستان ایالتی در حمایت از همجنس گرایان اظهار نظر کند.

پس از انتشار خبر درگذشت مهسا امینی، برخی از چهره ها و چهره های سیاسی از جمله الناز شاکردوست با انتشار مطالبی در فضای مجازی، دخالت دادستانی کشور در این موضوع را مطالبه عمومی دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، ماجرای مرگ مهسا امینی دختر سکزی در یکی از کلانتری ها بازار دروغ و شایعه سازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را داغ کرد به طوری که برخی افراد مشهور و … چهره های سیاسی نیز از قافله فرصت طلبان عقب نماندند و برای جذب بیشتر وارد فضای مجازی شدند. فالوورها به این شایعات دامن می زنند.

نتایج معاینات اولیه پزشکی قانونی درباره علت مرگ مهسا امینی حاکی از آن است که وی بر اثر سکته قلبی فوت کرده و با اصرار پزشکی قانونی کشور و تکمیل معاینات و آزمایشات، نتیجه نهایی اعلام شد. مرگ این هموطن بعد از 3 هفته اعلام می شود اما متاسفانه برخی از سلبریتی ها با اهداف مالی، دیده شدن و تحقیر جامعه ایران، میهن پرستی، شایعه پراکنی و حل مشکلات را حل می کنند.


e596d2b0 9879 4427 8d37 b8da07359e37 خبر خاکستری

برخی از این سلبریتی ها با پست ها و هشتگ های خود در فضای مجازی تنها نمکی بر زخم مردم می ریزند که اگر به اعمال و عملکرد آنها نگاه کنیم متوجه می شویم که عملکرد آنها در مقام دادستان ساختگی است.

الناز شاکر دوست، دوست بازیگر سینمای ایران که حلقه محافظان، کیف میلیونی و رفتار زشتش اغلب در رسانه ها به حاشیه رانده شد، این بار به دلیل نیاز و فقر و به بهانه درگذشت مهسا امینی. دختری که برای کاریابی به تهران سفر کرده بود، ویدیو او خود را در فیلمی منتشر کرد و با چنین رفتاری سعی در برهم زدن آگاهی عمومی و شایعه پراکنی داشت.

این بازیگر در عین حال خود را به عنوان دادستانی معرفی می کند که کیف 700 میلیون تومانی اش و محافظانش هرگز از یاد مردم نمی رود و یکی از مهمترین چالش های او در فضای مجازی حمایت از همجنس گرایان است و شاید بتوان گفت برخی از رفتارهای او ممکن است. نقض قوانین ایران


9ac5125d 2f2e 4583 9d88 044003738a3f خبر خاکستری

اظهار نظر تعصب آمیز و تاسف برانگیز این بازیگر نباید از چشم دستگاه قضایی و دادستانی کشور مخفی بماند چرا که وقتی نتیجه معاینات پزشکی و پزشکی قانونی مشخص نیست سعی می کنند به منافقین و شبکه های معاند علیه نظام بپیوندند. جمهوری اسلامی ایران با تصاویر و جملات خاص. ایران و وجهه پلیس را تخریب کرد.


c1987271 4ed2 43af b16f f3c696dfa680 خبر خاکستری

بدون شک نظم و قانون کشور مهم است و در حالی که افرادی مانند این بازیگر برای کسب بازدید بیشتر اقدام به انتشار مطالب جعلی می کنند، باید طبق قانون با این افراد برخورد شود.

در ازای بیشتر دیده شدن موضوع داغ این روزها مرگ مهسا امینی توسط برخی سلبریتی ها است و بدون شک اگر این افراد دلسوز بودند با رفتار و پوشش و اظهارات خود و برخورد با آن سعی نمی کردند به زخم مردم نمک بمالند. مردم جامعه عمومی را می خواهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید