ساپینتو از استقلال جدا شد

ساپینتو از استقلال جدا شد

روحیه تیم استقلال پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان از شهر اهواز خارج شد و صبح امروز به تهران بازگشت.

طبق اعلام کادر فنی استقلال، اعضای این تیم باید تمرینات خود را تا ابتدای هفته آینده ادامه دهند و سپس به مرخصی یا تعطیلات چهار روزه نوروزی بروند.

از معاونت بین الملل و کادر فنی باشگاه استقلال مطلع شدیم که بازیکنان و مربیان خارجی استقلال در روزهای آینده با توجه به مسافت و شرایط سفر به کشورشان به طور موقت کشورمان را ترک خواهند کرد. این در حالی است که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به همراه دیگر اعضای پرتغالی کادر فنی استقلال پس از آخرین تمرین این تیم تا سوم فروردین سال آینده تهران را ترک کرده و برای دیدار با خانواده خود راهی پرتغال خواهند شد.

گفته می شود دو بازیکن خارجی استقلال یعنی آرتور کوین یاماگا و رافائل سیلوا این گزینه را دارند که به فرانسه و برزیل برگردند و در صورت لزوم چند روزی در کنار خانواده خود باشند.

طبق اخبار رسیده از اردوی تیم استقلال، اعضای این تیم امروز تمرین ریکاوری را در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کردند و به احتمال زیاد فردا تعطیل خواهند بود تا دور جدید تمرینات استقلال از روز چهارشنبه آغاز شود.

آبی پوشان قبل از پایان تمرینات خود نیز یک جلسه تدارکاتی برگزار خواهند کرد. دیدار بعدی این تیم روز 20 فروردین برابر ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید