ساپینتو با این شرط با استقلال تمدید کرد

ساپینتو با این شرط با استقلال تمدید کرد

این روزها ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال روی ابرها قدم می زند. نه تنها عملکرد خوب او روی نیمکت باعث محبوبیت این مربی شد، بلکه در روزهایی که استقلال بدترین روزهای خود را تجربه می کرد، ساپینتو پشت نکرد و از همه بازیکنانش خواست که با جان و دل برای استقلال بازی کنند تا به دستاوردهای بزرگتری برسند. موفق باشید.

حالا در روزهایی که استقلال بهترین و چشم نوازترین بازی های لیگ برتر را انجام می دهد، هواداران این تیم انتظار تمدید قرارداد این مربی را دارند.

خجت کریمی مدیر موقت باشگاه استقلال از تمدید قرارداد ساپینتو خبر داد: قرارداد او را تمدید می کنیم. باشگاه به او بدهکار است و ساپینتو می تواند قراردادش را فسخ کند، اما او بلند نشد و در مورد مسائل مالی صحبت نکرد. تمام تلاش ما بر این است که چنین مربی پرشوری را حفظ کنیم و تمدید قرارداد او یکی از اولویت های ماست.

باشگاه استقلال به زودی با ریکاردو ساپینتو جلسه خواهد داشت، اولویت مدیران استقلال پرداخت مطالبات ساپینتو است، این مربی چند ماهی است که دستمزد خود را از استقلال دریافت نکرده و به زودی با منابع مالی حق ساپینتو داده خواهد شد تا طرفین می توانند با اطمینان بیشتری پای میز مذاکره بنشینند.

دیدگاهتان را بنویسید